וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות על תפיסת בניו של סדאם העבירו את דאו ג'ונס לעלייה של 0.6%

רן דוידוב

22.7.2003 / 19:45

נאסד"ק עולה ב-1.4% בהובלת מניות השבבים וציוד התקשורת; טקסס אינסטרומנטס מזנקת בכ-7% בעקבות דו"ח חיובי; קורנינג מזנקת בכ-8% לאחר שהעלתה תחזיות



עליות שערים נרשמות בוול סטריט בהובלת מניות הטכנולוגיה. מדד נאסד"ק עולה ב-1.4% בהובלת מגזר השבבים, לאחר שטקסס אינסטרומנטס הציגה תוצאות מעודדות. מדד מניות הבלו-צ'יפ דאו ג'ונס עבר מירידה של 0.7% לעלייה של 0.6% לאחר שסוכנויות הידיעות דיווחו כי קיימת סבירות גבוהה שבניו של סדאם חוסיין נתפסו או נהרגו בעיראק.



טקסס אינסטרומנטס (סימול TXN) מזנקת ב-7.3% בעקבות דו"ח חיובי שפירסמה אתמול לאחר הסגירה. החברה דיווחה כי גברה על התחזיות המונמכות לרבעון כשדיווחה על עלייה של 27% ברווחיה לרמה של 121 מיליון דולר ברבעון השני, על בסיס הכנסות של 2.3 מיליארד דולר.



טקסס אינסטרומנטס מושכת את מדד המוליכים למחצה לזינוק של 3%. מניית אינפיניון (סימול IFX) רושמת עלייה של 1.2% לאחר שמוקדם יותר היום דיווחה על הפסד רבעוני קטן מהתחזיות, והוסיפה כי היא רואה "סימנים ראשונים להתאוששות בשוק". מניית אינטל (סימול INTC) עולה ב-1.5%; אפלייד מטריאלס (סימול AMAT) עולה ב-4.7%.



גם במגזר ציוד התקשורת נרשמות עליות חדות: לוסנט מזנקת בכ-7% לאחר שהודיעה כי חתמה על חוזה רב שנתי בהיקף של מיליארד דולר לשדרוג הרשת הסלולר של ספרינט בארה"ב. קורנינג, שדיווחה אתמול על הצטמצמות בהפסדיה הרבעוניים וגברה על תחזית האנליסטים, מזנקת בכ-8%. יצרנית הסיבים האופטיים הגדולה בעולם העלתה גם את התחזיות לרבעון השלישי. נוקיה, שצפתה כי תעקוף את נתח השוק של מוטורולה בשוק הסלולר הסיני המתפתח, עולה ב-2.7%.



מניית ג'נרל אלקטריק (סימול GE), החברה השנייה בגודלה בעולם במונחי שווי שוק, רושמת עלייה של 1% למרות שבנק ההשקעות מריל לינץ' הוריד את תחזית הרווח למניה לשנת 2003 ו-2004. בנק ההשקעות מסר כי הקיצוץ "נובע בעיקרו מהורדת תחזיות לחטיבת הפלסטיק, ובשל התארגנות ליישום תוכניות פרישה ברבעון השלישי של 2003".



בנק ההשקעות ליהמן ברדרס הודיע על רכישת נויברגר ברמן, חברה לניהול נכסים של לקוחות גדולים, תמורת 2.6 מיליארד דולר. נויברגר ברמן (סימול NEU) זינקה ב-55% מאז מארס בשל שמועות על המשא ומתן בין החברות. שווי הנכסים שתחת ניהולה הוא 56.3 מיליארד דולר.



העסקה, שתתבצע במזומן ובמניות, מעריכה את מנייתה של נויברגר ב-41.48 דולר, נכון למחיר הסגירה של מניית ליהמן אמש. מחיר השוק של נויברגר היה 40.44 דולר אמש. מניית ליהמן (סימול LEH) יורדת ב-1.3%; מניית נויברגר יורדת ב-1%.



אינסטינט (סימול INET), מפעילת מערכת המסחר המקוונת הגדולה בעולם, דיווחה על הפסד של 5 מיליון דולר, או 2 סנט למניה, בהתאם לתחזיות האנליסטים, לעומת הפסד של 60 מיליון דולר, או 24 סנט למניה, בשנה הקודמת. המניה נופלת ב-11.3%. מניית אמריטרייד (סימול AMTD) עולה ב-8.4% לאחר שהחברה דיווחה היום על עלייה של 88% בהכנסותיה לרמה של 188.5 מיליון דולר, ועל רווח של כ-50 מיליון דולר. מניית אי-טרייד (סימול ET) עולה ב-1.5%.



חברת קולגייט-פלמוליב (סימול CL) דיווחה על רווח של 62 סנט למניה ברבעון הכספים שהסתיים בחודש יוני, לעומת רווח של 55 סנט בתקופה המקבילה בשנה הקודמת, ובהתאם לתחזיות האנליסטים. מנייתה עולה ב-1.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully