וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרד מנהלים שפרץ בסלקום ב-1999 אילץ את ההנהלה להכפיל את תוכנית הבונוסים לבכירים

הדר חורש

22.7.2003 / 21:32

מדובר ב-7 מבכירי סלקום באותה תקופה, וביניהם יעקב פרי, אורן מוסט ויצחק אידלמן; המרד פרץ לאחר שהתברר שסיכויי ההנפקה של סלקום נמוכים



מרד מנהלים שפרץ בסלקום אילץ את הנהלת החברה להכפיל את תוכנית הבונוסים לבכירי החברה בשנת 1999 - כך אישרו היום בכירים לשעבר בחברה. המרד פרץ על רקע מחלוקת בין בעלי המניות להנהלת החברה על בונוסים. לאחר שהתברר שסיכויי ההנפקה של סלקום נמוכים, דרשו המנהלים תוכנית תמריצים שתשווה את הבונוסים לעובדי החברה לתוכנית האופציות הנדיבה לה זכו מנהלי פרטנר.



נוכח סירובה של ההנהלה התכנסו 7 מבכירי סלקום וחתמו על מכתבי התפטרות שאמורים היו להיכנס במקובץ לתוקפם אם לא תציג ההנהל הצעות שירצו את הקבוצה כולה. עו"ד יעקב נאמן נשכר לייצג את הקבוצה כלפי בעלי המניות. בקבוצה היו חברים המנכ"ל יעקב פרי, המשנה למנכ"ל אורן מוסט, סמנכ"ל הכספים יצחק אידלמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות ליפא אוגמן, סמנכ"ל שירות לקוחות נמרוד ארז, סמנכ"ל מערכות מידע אמיר גולדשטיין וסמנכ"ל משאבי אנוש אירית מחפיי. כל המשתתפים, למעט אוגמן ורידלמן, פרשו מהחברה מאוחר יותר.



בעקבות מו"מ שנוהל בין עו"ד נאמן ויו"ר סלקום, שלמה פיוטרקובסקי, הוכפלו הבונוסים לבכירי החברה וכ-120 בכירים נוספים צורפו לתוכנית ה"פאנטום" של החברה. "התחייבנו לשמור את כל ההתארגנות הזו בסוד. זה היה נוח לנו ונוח לבעלי המניות, חבל שמישהו פיטפט", אמר היום אחד המתארגנים.



בכירי סלקום ועובדיה ממורמרים גם היום על ההנהלה בפרשת הבונוסים. העובדים אמורים לקבל בונוס שייגזר מהערכת שווי שאמורה היתה להיערך בחברה בסוף השנה שעברה. הערכת השווי הוטלה על רו"ח יצחק סוארי, שלדברי ההנהלה טרם השלים את עבודתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully