וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר לאחר הסגירה: אמזון עלתה ב-5.8% לאחר העלאת תחזיות; סאן איכזבה ונפלה ב-10.3%

דפנה מאור

23.7.2003 / 9:17

עליות של 0.4% בחוזים על מדד נאסד"ק 100 ו-S&P 500; מניות האינטרנט עלו בעקבות אמזון ומניות השבבים רשמו מימושים קלים



אמזון עלתה ב-5.8% ומשכה את מניות האינטרנט לעליות לאחר שהיכתה את התחזיות לרבעון השני והעלתה את תחזיות הרבעון השלישי. מנגד, נפלה מניית סאן ב-10.3% לאחר שתוצאותיה איכזבו את השוק. מניות השבבים רשמו ירידות קלות במגמת מימושים לאחר שמדד המוליכים למחצה עלה ב-3.3% במסחר הרגיל. במסחר בחוזים על מדדי וול סטריט נרשמת עלייה של 0.4% בחוזים על מדד S&P 500 ועלייה דומה בחוזים על נאסד"ק 100.



ענקית המסחר המקוון אמזון זינקה ב-5.8% לאחר שדיווחה על רווח והכנסות גבוהים מהתחזיות המוקדמות הודות לגידול חד במכירות אתריה הלא אמריקאיים ומבצעי משלוחי חינם. במקביל העלתה החברה את התחזיות למחצית השנייה.



אמזון דיווחה על הפסד נקי של 43 מיליון דולר, או 11 סנט למניה, בהשוואה להפסד נקי של 94 מיליון דולר, או 25 סנט למניה, בתקופה המקבילה. במונחי פרופורמה עברה החברה מהפסד של 4 מיליון דולר לרווח של 46 מיליון דולר, או 10 סנט למניה. התוצאה עלתה בהרבה על תחזיות השוק שעמדו על רווח של 6 סנט למניה, והיוותה חזרה מדויקת על ההפתעה החיובית שסיפקה אמזון ברבעון הראשון.



בעקבות אמזון עלתה מניית יאהו ב-1.9%; מניית eBay עלתה ב-1.8%.



סאן מיקרוסיסטמס , יצרנית המחשבים האמריקאית, דיווחה היום על רווח זעום ברבעון השני ועל נפילה בהכנסותיה זה הרבעון התשיעי ברציפות, עקב האטה בביקוש לשרתי מחשבים. תוצאות החברה ברבעון היו נמוכות מהתחזיות בשורה התחתונה והעליונה כאחד. המניה נפלה ב-10.3%.



יצרניות המחשבים, מתחרותיה של סאן, נסחרו בשינויים מזעריים במסחר לאחר הסגירה.



ירידות קלות נרשמו במניות השבבים, לאחר עליות עזות שרשמו במהלך המסחר הרגיל. טקסס אינסטרומנטס ונשונל סמיקונדקטור ירדו ב-0.2%; ברודקום ירדה ב-2.3%.



אמג'ן (סימול AMGN), חברת הביוטכנולוגיה הגדולה בעולם, עלתה ב-1.7% לאחר שדיווחה על זינוק של 47% ברווח הנקי ברבעון השני על רקע מכירות חזקות של תרופות לטיפול באנמיה, דלקת פרקים וחיזוק המערכת החיסונית.



אמג'ן דיווחה על רווח נקי של 607 מיליון דולר, או 45 סנט למניה, בהשוואה לרווח נקי של 412 מיליון דולר, או 38 סנט למניה, בתקופה המקבילה. בניכוי הוצאות שנבעו מרכישות רשמה החברה רווח של 49 סנט למניה, שעלה ב-3 סנט על תחזית השוק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully