וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'קמייט תשתף פעולה עם חברת פרסום יפאנית; היקף העסקה: כ-6 מיליון דולר

גלית ימיני

23.7.2003 / 9:26

זוהי העסקה הראשונה של החברה בשוק היפאני, ומאחר ש-CCI שולטת על 40% משוק הפרסום באינטרנט ביפאן, בצ'קמייט מקווים שייפתחו לחברה דלתות לעסקות נוספות



חברת הסטארט-אפ הישראלית צ'קמייט (checkm8.com), המפתחת תוכנות לפרסום דינמי באינטרנט, זכתה בהסכם לשיתוף פעולה בלעדי עם חברת הפרסום לאינטרנט היפאנית CCI, חברה בת של תאגיד הפרסום הגדול בעולם, דנצו. העסקה הינה לשנה, עם אופציה להארכה, והיקף ההכנסות הצפוי לצ'קמייט הוא 7-5 מיליון דולר.



זוהי העסקה הראשונה של החברה בשוק היפאני, ומאחר ש-CCI שולטת על 40% משוק הפרסום באינטרנט ביפאן, בצ'קמייט מקווים שייפתחו לחברה דלתות לעסקות נוספות. גודלו של שוק הפרסום באינטרנט ביפאן הוא 700 מיליון דולר, מתוך 8 מיליארד דולר בשוק העולמי, שקצב הצמיחה שלו הוא 20% בשנה.



צ'קמייט הוקמה לפני שלוש שנים וחצי על ידי המייסדים, משה וקנין שהוא גם מנכ"ל, ושותף אמריקאי בשם דנה גבאמי. בחברה השקיעו קרנות הון סיכון, בהן קרן סומיטומו היפאנית, קרן UAF מדיה האמריקנית, הקרן הספרדית Huxley investments וקרן Runway הישראלית. סך היקף ההון שגייסה מכל החברות הוא 2 מיליון דולר.



היקף המכירות של החברה הוא 3 מיליון דולר לשנה, ו-98% מהכנסותיה מיוצרות בחו"ל. בין הלקוחות בישראל נמצאים האתרים MSN, וואלה, Ynet ודה מרקר. החברה מוכרת את התוכנה שפיתחה באמצעות משרדי הפרסום שמתמחים בפרסום אינטראקטיווי.



עם לקוחות צ'קמייט בעולם נמנות טי און ליין - חברת האינטרנט הגדולה בגרמניה, ורשת הטלוויזיה ABC.



CheckM8



* שנת הקמה: 2000



* מייסדים: משה וקנין ודנה גבאני



* משקיעים: קרן סומיטומו היפאנית, קרן UAF Media האמריקנית, הקרן הספרדית Huxley investments וקרן Runway הישראלית



* סך גיוסים: 2 מיליון דולר



* היקף מכירות שנתי: 3 מיליון דולר



* לקוחות: MSN, ואללה, TheMarker ,Ynet, טרה-לייקוס, ABC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully