וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פייט קיבלה התחייבויות להשקעה של יותר מ-30 מיליון דולר

אילן מוסנאים

23.7.2003 / 10:32

הקרן מנסה לגייס 100 מיליון דולר להשקעה בחברות טכנולוגיה ציבוריות בקשיים; ישי דוידי: "הכוונה היא לרכוש שליטה בחברות כמו גילת וסאיטקס ולהשביח אותן"

קרן פימי, בניהולו של ישי דוידי ואיש העסקים רון צוקרמן (המכהן היום כיו"ר סאפיאנס), קיבלה התחייבויות להשקעה בהיקף של יותר מ-30 מיליון דולר לקרן חדשה שהקימו להשקעה בחברות טכנולוגיה בקשיים - קרן פייט (First Israel TurnAround enteprise). כך נודע ל-TheMarker.

קריטריוני ההשקעה של קרן פימי דורשים כי החברה תשקיע בחברות בעלות היקף מכירות מהותיות, אך גם רווחיות ובעלות תזרים מזומנים חיובי, אשר הקרן תוכל לסייע להן לבצע קפיצת מדרגה עסקית ועל החברות הבולטות בהן השקיע עד היום נמנות תדיראן קשר , ליפמן ותדאה .

לאור זאת נאלצה פימי לדחות בשנים האחרונות פניות מצד חברות טכנולוגיה שונות, שלא התאימו לפרופיל שלה. הקרן החדשה, אומר דוידי, תשקיע בחברות טכנולוגיה דוגמת גילת , סאיטקס ואי.סי.איי , כאלה עם מכירות מוכחות, שנקלעו לקשיים בשל המצב הקשה בתחומי הטכנולוגיה בעולם.

לדברי דוידי, הקרן מנהלת בימים אלה מצגות בפני גופים מוסדיים מקומיים וגורמים בינלאומיים וכבר קיבלה התחייבויות להשקעה בהיקף של יותר מ-30 מיליון דולר. בסך הכל מתכוונת קרן פייט לגייס סכום של כ-100 מיליון דולר, ולהערכת דוידי הקרן תשלים את הגיוס ותחל לפעול תוך ארבעה חודשים לערך.

דוידי מציין כי קרן פייט תשקיע בחברות ציבוריות שתוכל להשיג בהן שליטה. הכוונה היא להשיג את השליטה לבד או יחד עם גורמים נוספים ובהמשך להשביח את החברות ולהעלות אותן על פסים של רווחיות ותזרים מזומנים חיובי. הוא מבקש להדגיש, כי אמנם פימי תהיה בעלת שליטה בקרן, אך הקרן תהיה קרן נפרדת, ותבצע את ההשקעות מתוך הכספים שתגייס ובלי קשר לכספים שפימי גייסה עד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully