וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת אפקון לא מוותרת על תחום מיזוג האוויר: רוכשת מנכסים ובניין את חברת אקלים תמורת 2.4 מיליון שקל

גולן פרידנפלד

23.7.2003 / 11:23

מחזור המכירות של אקלים מסתכם בכ-30-35 מ' ש' בשנה והיא מעסיקה כ-40 עובדים; בעבר שימשה משב כזרוע מיזוג האוויר של אפקון אך לאחר קריסת פלד גבעוני איבדה אפקון פעילות זו



חברת אפקון אלקטרומכניקה מקבוצת אפקון תעשיות שבשליטת איש העסקים שלמה שמלצר לא מוותרת על תחום מיזוג האוויר. לאחר שקבוצת פלד גבעוני, בעלת השליטה הקודמת בחברה קרסה איבדה קבוצת אפקון את זרוע מיזוג האוויר שלה בדמותה של חברת משב תעשיות והיום הודיעה החברה על רכישתה של חברת אקלים 2000 העוסקת בתחום מיזוג האוויר, האוורור וההסקה תמורת 2.4 מיליון שקל.



אפקון תעביר תשלום של 1 מיליון שקל עם השלמת העסקה והיתרה תשלום כעבור תקופה על פי ההסכמים בין הצדדים. אפקון אלטרומכניקה תחזיק במלוא המניות של אקלים 2000 באמצעות החברה הבת אפקון שירותים והתקנות.



אקלים, הנשלטת על ידי חברת נכסים ובנין, מעסיקה כ-40 עובדים כיום ומחזור עסקיה הסתכמו בכ-30-35 מיליון שקל ב-2002 ומשרדיה ממוקמים בנתניה וביבנה. העסקה נעשתה ללא בדיקת נאותות מצדה של אפקון ובחברה ציינו כי ההיכרות ארוכת השנים שיש לחברה עם אקלים אפשרה לאפקון לבצע את הרכישה בצורה מהירה יחסית. תשלום העסקה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים.



אילן פרדקין, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת אפקוטן, מסר ל-TheMarker כי כבר היום ישנם פרויקטים בקבוצה הממתינים לביצועה של חברת אקלים. "אין ספק כי מדובר במהלך סינרגטי לקבוצה שכן פעילות מיזוג אוויר מתבקשת כמוצר משלים לפעילות שמבצעת אפקון אלקטרומכניקה. אנו מכירים את אקלים ועובדים איתה מזה מספר שנים ולכן רכישתה נראתה לנו פתרון יעיל מבחינתנו לנושא מיזוג האוויר".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully