וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: עליות של כ-0.5% בעקבות דו"חות מעודדים של חברות מובילות

יהודה שויצר

23.7.2003 / 11:33

חברת התרופות השווייצית רוש עולה ב-3.6% לאחר שדיווחה על צמיחה בהכנסות; חברת המזון דנונה, המושקעת בשטראוס הישראלית, עולה ב-2.5%



עליות שערים נרשמות בבורסות אירופה על רקע מבול של דו"חות מעודדים מחברות בתחומי התרופות, הבנקאות והטלקום. בפאריס רושם מדד ה-CAC עלייה של מחצית האחוז. בורסות פרנקפורט ולונדון מתחזקות בשיעור דומה.



חברת התרופות השווייצית רוש (סימול ROCZ.S) רשמה ירידה של 24% ברווחי המחצית הראשונה של השנה ל-1.17 מיליארד דולר. לירידה ברווח הובילה ההתחזקות החדה בשער הפרנק השווייצי ביחס לדולר שכירסמה בהכנסות החברה. הכנסות החברה עלו ב-6%.



חברת התרופות שבה ואישרה את תחזית המכירות והרווח התפעולי לשנת 2003 כולה. החברה צופה צמיחה דו ספרתית ברווח ובהכנסות בשנת 2003 ויציבות בשולי הרווח. מניות החברה עולות ב-3.6%.



חברת המזון דנונה, המושקעת בשטראוס הישראלית, עולה ב-2.5% לאחר שעברה במחצית השנה הראשונה לרווח של 402 מיליון יורו. הכנסות החברה ירדו ב-7.5%.



חברת האלקטרוניקה תומסון עולה בכ-5% למרות שדיווחה על ירידה של 23% במכירות הרבעון השני ל-1.91 מיליארד יורו. ההפסד הנקי עמד על 92 מיליון יורו, לעומת רווח של 123 מיליון יורו בתקופה המקבילה.



עלייה גבוהה מהצפוי ברווחי חברת הסלולר הנורווגית טלנור ל-591 מיליון דולר ברבעון השני. רווחי החברה היו גבוהים בכ-10% מהתחזיות. למרות העלייה החדה ברווח יורדת מניית החברה ב-0.3%.



הפסד של 36.5 מיליון דולר לבנק הבריטי המקוון EGG במחצית השנה הראשונה. מניות הבנק עולות ב-2% על רקע הודעתה כי תבחן מחדש את השקעתה בחטיבה בצרפת שמכירותיה ירדו בשיעור חד.



במניות הפיננסים המובילות נרשמת מגמה מעורבת: פרודנשל יורדת ב-1.3%; HSBC ב-0.5%; מנגד עולה מניית סוסייטה ג'נרל ב-0.6% ודויטשה בנק ב-0.9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully