וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני גאון נפרד מאהבה: מכר את חלקו בחברת הקוסמטיקה למשקיעים אמריקאים תמורת 8.5 מיליון דולר

אילן מוסנאים

23.7.2003 / 11:59

גאון מכר את המניות שמקנות 50% מזכויות ההצבעה בחברה ברווח של יותר מ-2 מיליון דולר, שנתיים וחצי לאחר שרכש אותן; הרוכש הוא בעל חברת מוצרי הקוסמטיקה והאיפור OPI



שנתיים וחצי לאחר שרכש את השליטה בחברת מעבדות ים המלח - "אהבה" - מוכר איש העסקים בני גאון את האחזקה בחברה (כ-41% מהון המניות וכ-50% מזכויות ההצבעה) לקבוצת משקיעים אמריקאית בראשות ג'ורג' שייפר, בעל חברת מוצרי הקוסמטיקה והאיפור OPI.



חברת המשביר אחזקות מקבוצת גאון אחזקות, תמכור לשייפר את האחזקה בחברת אהבה תמורת סכום של 8.5 מיליון דולר, שמשקף לחברה שווי שוק של 21 מיליון דולר. גאון יצא מהעסקה, שבשלב זה כפופה לבדיקת נאותות ולמספר תנאים מתלים נוספים, עם רווח הון של יותר מ-2 מיליון דולר.



לדברי גאון, יו"ר גאון אחזקות, העסקה מבטיחה רווח משמעותי למשביר אחזקות, ומהווה מהלך עסקי נכון עבור הקבוצה. עוד אמר גאון כי כניסתה של קבוצת המשקיעים הזרים בראשות שייפר מהווה הבעת אמון בפוטנציאל העסקי של חברת אהבה ושל עסקים בישראל בכלל.



מעבדות ים המלח - אהבה, נוסדה בשנת 1988 ועוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי קוסמטיקה המבוססים על בוץ ומינרלים טבעיים מים המלח. מוצרי החברה משווקים ברשתות נבחרות ובחנויות יוקרה ברחבי העולם כגון: בלומינגדיילס, Sacks 5th Avenue ומייסיס בארה"ב, Boots וסלפרידג'ס באנגליה, וכן במדינות רבות נוספות תחת המותג "אהבה" ומותגים פרטיים אחרים. בשליטה בחברה מחזיקים גאון אחזקות וכן קיבוץ מצפה שלם שבאזור ים המלח.



המשביר אחזקות הינה חברה בשליטת אור-אסף השקעות (68%), חברה בבעלות שווה של גאון אחזקות ואברהם לבנת בע"מ, ובבעלות המשביר המרכזי (32%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully