וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר לפני הפתיחה: סאן מיקרוסיסטמס נופלת ב-8.9% בעקבות הדו"חות; קודאק מזנקת ב-5.7% בעקבות קיצוצים

דפנה מאור

23.7.2003 / 15:26

אמזון עולה ב-6.7% בעקבות הדו"ח הטוב מהצפוי; החוזים על מדד נאסד"ק 100 עולים בחצי אחוז; החוזים על S&P 500 בעלייה מזערית



אמזון עולה ב-6.7% במסחר לפני הפתיחה, ומושכת את מניות האינטרנט לעליות לאחר שהיכתה את התחזיות לרבעון השני והעלתה את תחזיות הרבעון השלישי. במגזר הבלו צ'יפ עולה קודאק ב-5.7% לאחר שהודיעה על קיצוצים בעקבות נפילה ברווחיה. מנגד, נופלת מניית סאן ב-8.9% לאחר שתוצאותיה איכזבו את השוק.



ענקית המסחר המקוון אמזון מזנקת ב-6.7% לאחר שדיווחה על רווח והכנסות גבוהים מהתחזיות המוקדמות הודות לגידול חד במכירות אתריה הלא אמריקאיים ומבצעי משלוחי חינם. במקביל העלתה החברה את התחזיות למחצית השנייה.



אמזון דיווחה על הפסד נקי של 43 מיליון דולר, או 11 סנט למניה, בהשוואה להפסד נקי של 94 מיליון דולר, או 25 סנט למניה, בתקופה המקבילה. במונחי פרופורמה עברה החברה מהפסד של 4 מיליון דולר לרווח של 46 מיליון דולר, או 10 סנט למניה. התוצאה עלתה בהרבה על תחזיות השוק שעמדו על רווח של 6 סנט למניה, והיוותה חזרה מדויקת על ההפתעה החיובית שסיפקה אמזון ברבעון הראשון.



בעקבות אמזון עולה מניית יאהו ב-2%.



AOL טיים וורנר , חברת המדיה הגדולה בעולם, יורדת ב-2.7% לאחר שרשמה עלייה של 65% ברווחי הרבעון השני של השנה. חברת המדיה רשמה רווח נקי של 1.1 מיליארד דולר, לעומת רווח של 394 מיליון דולר ברבעון המקביל. לעלייה החדה ברווח תרמה הצלחה אדירה של הסרט מטריקס רילואדד, הצלחת חטיבת הכבלים וצמצום בהוצאות חטיבת האינטרנט.



סאן מיקרוסיסטמס , יצרנית המחשבים האמריקאית, דיווחה היום על רווח זעום ברבעון השני ועל נפילה בהכנסותיה זה הרבעון התשיעי ברציפות, עקב האטה בביקוש לשרתי מחשבים. תוצאות החברה ברבעון היו נמוכות מהתחזיות בשורה התחתונה והעליונה כאחד. המניה נופלת ב-8.9%.



יצרנית ציוד התקשורת לוסנט יורדת בחצי אחוז לאחר שעמדה בתחזיות המונמכות ורשמה ירידה של 34% בהכנסות הרבעון (השלישי בשנת הכספים) ל-1.96 מיליארד דולר. גם ברבעון זה לא הצליחה החברה לשוב לרווחיות והיא רשמה הפסד נקי של 254 מיליון דולר ברבעון. ברבעון המקביל ההפסד הנקי עמד על 8.03 מיליארד דולר. בתחילת החודש פירסמה לוסנט אזהרת רווח חמורה.



אזהרת רווח קשה לאיסטמן קודאק לא מונעת מהמניה לעלות ב-5.7%. החברה צופה לרשום רווח קטן מהצפוי השנה, לאחר קריסה של 60% ברווח ברבעון השני. הביקוש לצילום דיגיטלי פגע קשות בעסקי סרטי הצילום וההדפסה של קודאק, שרשמה רווח של 112 מיליון דולר, ועלתה על התחזיות. קודאק הודיעה על קיצוצן של 6,000 משרות במטרה לאושש את הרווחים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully