וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינה זכתה לצ'ק שמן: אגודת הקו-אופ העבירה היום למס הכנסה כ-240 מיליון שקל בגין מכירת רשת רבוע כחול

אמיר הלמר

23.7.2003 / 16:00

קבוצה בראשות רו"ח יאיר רבינוביץ' מבקשת לרכוש מהאגודה את החנות ביבנה ב-3.4 מיליון שקל; יעקב גלברד רכש חנות ברמת גן תמורת 3.12 מיליון שקל



אגודת הקו-אופ העבירה היום את תשלום המס לו התחייבה בעקבות מימוש עסקת רבוע כחול למס הכנסה. העסקה בה נמכרה רשת רבוע כחול לחברת אלון-ברונפמן בוצעה במחיר של 1.368 מיליארד שקל והניבה למס הכנסה כ-240 מיליון שקל.



אתמול ביקש הוועד הממונה של האגודה לאשר את מכירתם של שני נכסי נדל"ן של האגודה, האחד ברמת גן והשני ביבנה. הוועד הממונה מבקש לאשר את מכירת החנות, הנמצאת ברמת גן ומושכרת לרבוע כחול, לחברת ביג-מג, שבבעלות יעקב גלברד, לשעבר מנכ"ל הקו-אופ וכיום מנכ"ל פלאפון. גלברד התחייב לשלם עבור החנות סכום של 3.12 מילין שקל.



גלברד גבר על הצעות נוסופת שניתנו, ובהן הצעתה של קבוצה בראשותו של רו"ח יאיר רבינוביץ'. הקבוצה, הכוללת בין השאר את הרצל שקלים, דורון שגיב ויעקב בר, הציעה תמורת הנכס 2.5 מיליון שקל בלבד ולא שיפרה את הצעתה בהליך ההתמחרות.



יש לציין כי קבוצת רבינוביץ' רכשה בחודשים האחרונים מספר נכסי נדל"ן, בהם סופרמרקט בירושלים תמורת 2.2 מיליון דולר, וכן את בית מצפה בירושלים שהיה בבעלות חברת ברנוביץ', תמורת 4.8 מיליון דולר.



גלברד וקבוצת רבינוביץ' התחרו גם על רכישת החנות המצויה ביבנה והמופעלת כסופרמרקט ע"י מיכאל איטח, שזכה בהתמחרות לאחר שהציע לרכוש את החנות תמורת 3.34 מיליון שקל. גלברד הציע לרכוש את החנות תמורת 2.82 מיליון שקל ואילו קבוצת רבינוביץ' הציעה 3.1 מיליון שקל.



אלא שבנושא זה עדיין ייתכנו התפתחויות, שכן לאחר שהגישה האגודה את הבקשה לאישור המכר לאיטח שלחה קבוצת רבינוביץ' אתמול הודעה כי היא מעלה את הצעתה לרכישת הנכס ל3.4 מיליון שקל וביקשה מהועד הממונה להודיע על כך לביהמ"ש. הקבוצה הודיעה גם כי בכוונתה להשתתף בדיון שאמור להתקיים מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully