וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.סי.טל חתמה על מספר חוזים עם חברות תקשורת ביבשת אפריקה

סוכנויות הידיעות

23.7.2003 / 19:31

החברה לא פירטה את מספרם או היקפם; תספק פתרונות ממשפחת ה-X-ellence המיועדים למניעת הונאות ברשת והבטחת הכנסות ממנויים; המניה עולה קלות



חברת אי.סי.טל, המתמחה בפתרונות ניטור ומניעת הונאות ברשתות תקשורת, הודיעה היום כי העמיקה את חדירתה לשוק האפריקאי. החברה חתמה על מספר חוזים עם חברות תקשורת ביבשת, לשימוש בפתרונות ממשפחת מוצרי ה-X-ellence המיועדים למניעת הונאות ברשת והבטחת הכנסות ממנויים. החברה לא פירטה כמה חוזים נחתמו, עם אילו חברות ובאיזה היקף כספי.



אהרון שייך, נשיא ומנכ"ל החברה ציין כי אפריקה, בה תשתיות התקשורת אינן מפותחות, מהווה אזור של הזדמנויות ואתגרים.



אי.סי.טל נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-104 מיליון דולר. הכנסות הרבעון הראשון, לקראתו פירסמה החברה אזהרת רווח, הסתכמו ב-15.1 מיליון דולר והיא דיווחה על הפסד נקי של 3.8 מיליון דולר לראשונה בחייה הציבוריים. אי.סי.טל לא פירסמה עם התוצאות הרבעוניות תחזית להמשך, שוב לראשונה בחייה הציבוריים, אך בדו"ח השנתי המורחב לרשות לניירות ערך בארה"ב היא הזהירה מפני המשך האטה ב-2003 וציינה כי תוצאותיה ברבעון השני ימשיכו להידרדר.



בעוד מרבית המניות הישראליות בוול סטריט רשמו עליות נאות השנה על רקע המגמה החיובית בשווקים, מניית אי.סי.טל נותרה מאחור ואיבדה מתחילת השנה כ-27%. כעת עולה המניה ב-0.5%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully