וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוכר מרכז הסחר העולמי לביהמ"ש לערעורים: "יש להתייחס למתקפת הטרור על מגדלי התאומים כשני אירועים נפרדים"

סוכנויות הידיעות

23.7.2003 / 19:55

לארי סילברסטיין מערער על פסיקה קודמת לפיה החברות שביטחו את המגדלים, בהן טרוולרס וסוויס רה, נדרשות לשלם לו פיצוי של 3.5 מיליארד דולר ולא 7 מיליארד



מתקפת הטרור על מגדלי התאומים בניו יורק בספטמבר 2001 היתה שני אירועים נפרדים לצורך קביעת היקף הפיצויים מחברות הביטוח, טען היום חוכר מרכז הסחר העולמי, לארי סילברסטיין, בבית המשפט לערעורים במנהטן.



על פי פוליסת הביטוח של מגדלי התאומים, הפיצוי במקרה של מעשה טרור הוא 3.5 מיליארד דולר. חברות הביטוח מוכנות לשלם את הסכום הזה, אבל סילברסטיין טוען כי מדובר בשני פיגועים נפרדים, וכי חברות הביטוח חייבות לשלם לו 7 מיליארד דולר.



סילברסטיין, אשר חכר את המגדלים שישה שבועות לפני המתקפה, מערער על פסיקה קודמת של בית משפט מספטמבר 2002 לפיה הקבוצה של 22 חברות ביטוח, בהן טרוולרס וסוויס רה, נדרשת לשלם לו פיצוי של 3.5 מיליארד דולר בלבד משום שהמתקפה נחשבת לאירוע בודד ולא כשני אירועים נפרדים.



"המטוס הראשון גרם לקריסת המגדל הראשון, והמטוס השני גרם לנפילת המגדל הדרומי", אמר בבית המשפט אחד מעורכי הדין של סילברסטיין. חברות הביטוח טוענות לעומת זאת כי למתקפה היה גורם אחד בלבד, וכי לכן ישנו רק אירועי מבוטח אחד. "מדובר במתקפה מתואמת ביותר בסגנון צבאי", אמר עורך דין שמייצג את חברות הביטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully