וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: הנאסד"ק הוסיף 0.8% על רקע דו"חות מעורבים

שירלי יום-טוב

23.7.2003 / 23:52

הדאו ג'ונס הוסיף 0.4%; ווקלטק צנחה ב-33% עקב תחזיות פושרות

וול סטריט פתחה את יום המסחר בעליות קלות במדדים, אך אלה התחלפו לאחר זמן קצר בירידות שנרשמו כמעט לאורך כל יום המסחר. היפוך מגמה נרשם בשעה האחרונה של המסחר ועל רקע תוצאות מעורבות מצד מספר חברות טכנולוגיה הוסיף לבסוף הנאסד"ק 0.8% לרמה של 1,719 נקודות. מדד הדאו ג'ונס הוסיף 0.4% לרמה של 9,194 נקודות.

הקמעונאית המקוונת אמזון דיווחה אתמול על תוצאות חיוביות והעלתה תחזיות למחצית השנייה. החברה דיווחה על הפסד נקי של 43 מיליון דולר בהשוואה להפסד של 94 מיליון דולר בתקופה המקבילה. התוצאה עלתה בהרבה על תחזיות השוק שעמדו על רווח של 6 סנט למניה, והיוותה חזרה על ההפתעה החיובית שסיפקה אמזון ברבעון הראשון.

אך מנגד, דו"חות יצרנית המחשבים סאן מיקרוסיסטמס הצביעו על המשך ההאטה בעסקי החברה. גם דו"חות יצרנית ציוד התקשורת לוסנט לא טמנו היום בחובם הפתעות חיוביות רבות.

בין החברות הישראליות נמשך היום שטף הדו"חות. היום פירסמו את תוצאותיהן ווקלטק וקומפיוג'ן, ואחרי המסחר דיווחה ענקית הבילינג אמדוקס על תוצאות הרבעון הפיסקלי השלישי שלה. במקביל, הודיעה החברה על עסקת ענק עם חברת הסלולר האמריקאית ספרינט PCS. מניית החברה הוסיפה 2.7% למחיר של 25 דולר לקראת הדו"חות.

מניית טבע (TEVA:NASDAQ)בלטה בירידה של 2.8% למחיר של 53 דולר על רקע כתבה במגזין העסקית "בארונ'ס" שכותרתה "Teva's Run May Be Done" - "הריצה של טבע עשויה להיגמר". האנליסט דיוויד מאריס, מבנק אוף אמריקה, ציין כי אחרי עליות של כ-84% בשנה האחרונה המניה צריכה לקחת הפסקה קצרה. מאריס העריך כי התמחור של טבע בשוק הינו גבוה מדי. לדבריו, החברה עשויה להיתקל בקשיים בהמשך השנה, בדומה למה שקרה לה בסיום 2002.

מניית ווקלטק (VOCL:NASDAQ)צנחה ב-33% למחיר של 4.1 דולרים במחזור גבוה לאחר שהחברה פירסמה היום את תוצאות הרבעון השני שכללה תחזית מאכזבת להמשך. ווקלטק רשמה הכנסות של 6 מיליון דולר ברבעון השני של 2003, המהוות ירידה של 3% לעומת הרבעון הראשון ונפילה של 12% לעומת התקופה המקבילה. מנכ"ל החברה, אילון גנור, אף הוסיף כי הכנסות הרבעון השלישי עשויות להיות נמוכות מאלו של הרבעון השני.

מניית אלווריון (ALVR:NASDAQ)זינקה ב-18% למחיר של 6.4 דולרים במחזור גבוה לאחר שדיווחה היום על חוזה לאספקת ציוד למפעילת הסלולר צ'יינה יוניקום. במסגרת החוזה יותקנו המערכות בשבע ערים בסין. מניית אלווריון זינקה מתחילת 2003 בכ-200%, והניבה אחת מהתשואות הטובות בין הישראליות.

חברת קומפיוג'ן (CGEN:NASDAQ), שמניותיה זינקו ב-160% מתחילת 2003, דיווחה היום על הכנסות של 2.9 מיליון דולר ברבעון השני של 2003, לעומת 2.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה. ההפסד הנקי ברבעון עמד על 2.4 מיליון דולר, 9 סנט למניה, לעומת הפסד של 2.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה. קופת המזומנים של קומפיוג'ן כוללת 64.7 מיליון דולר נכון לסוף יוני. המניה עלתה במסחר ב-8% למחיר של 5 דולרים.

חברת אי.סי.טל (ECTX:NASDAQ)המתמחה בפתרונות ניטור ומניעת הונאות ברשתות תקשורת הודיעה היום כי העמיקה את חדירתה לשוק האפריקאי. החברה חתמה מספר חוזים עם חברות תקשורת ביבשת, לשימוש בפתרונות ממשפחת מוצרי ה-X-ellence המיועדים למניעת הונאות ברשת והבטחת הכנסות ממנויים. החברה לא פירטה כמה חוזים נחתמו, עם אלו חברות ובאיזה היקף כספי. מניית החברה איבדה 1% למחיר של 5.9 דולרים.

ורינט (VRNT:NASDAQ), החברה הבת של קומברס טכנולוג'י המתמחה במערכות מעקב וידיאו דיגיטליות, דיווחה אף היא על חוזה חדש בהיקף של מספר מיליוני דולרים עם רשות אכיפה ממשלתית אמריקאית שזהותה לא נחשפה. ורינט תספק לה את פתרון ה-RELIANT המאפשר האזנה וניתוח של שיחות טלפוניה ואי-מיילים, וכן איסוף מודיעין למניעת פעילות עבריינית. המניה עלתה ב-2.3% למחיר של 22.5 דולר המשקף לחברה שווי שוק של 540 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully