וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וריטאס, שרכשה את פריסייס הישראלית, היכתה את התחזיות לרבעון השני ודיווחה על מכירות שיא

סוכנויות הידיעות

23.7.2003 / 23:48

ענקית התוכנה דיווחה על רווח נקי של 49 מיליון דולר ומכירות של 413 מיליון דולר; צופה שיפור בתוצאותיה ברבעון השלישי



חברת התוכנה וריטאס (סימול VRTS) דיווחה היום על הכנסות שיא ברבעון השני ועל רווח גבוה מתחזיות האנלסיטים.



וריטאס, אשר רכשה בדצמבר 2002 את חברת התוכנה הישראלית פריסייס תמורת 609 מיליון דולר במזומן ובמניות, דיווחה על רווח נקי על בסיס כללי החשבונאות המקובלים (GAAP) של 49 מיליון דולר, גידול של 88% לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת. במונחי רווח למניה מדובר ברווח של 11 סנט למניה, לעומת רווח של 6 סנט ברבעון המקביל.



לפני הוצאות והכנסות חד פעמיות, דיווחה וריטאס על רווח של 19 סנט למניה - מעל לתחזית האנליסטים של תומסון פירסט קול היתה לרווח של 15 סנט למניה. ברבעון המקביל דיווחה החברה על רווח של 14 סנט למניה.



וריטאס, המתמחה בפיתוח טכנולוגיות אחסון מידע, דיווחה על מכירות של 413 מיליון דולר בתקופה המדווחת, גידול של 13% לעומת התקופה המקבילה. תחזית האנליסטים היתה כי מכירות החברה ברבעון יסתכמו ב-386.5 מיליון דולר.



החברה סיימה את הרבעון כשבקופת המזומנים שלה כ-2.4 מיליארד דולר.



במבט לעתיד, אמר מנכ"ל וריטאס, גרי בלום, כי החברה צפויה לרשום ברבעון השלישי רווח למניה על בסיס GAAP של 13-15 סנט למניה על הכנסות של 420-430 מיליון דולר. "באשר לרבעון הרביעי, אנו צופים כי התחזקות עונתית וקו המוצרים המרשים שלנו, בתוספת הטכנולוגיות החדשות שרכשנו לאחרונה, יביאו להמשך התנופה החיובית בעסקים שלנו", אמר בלום.



רכישת פריסייס הישראלית, המספקת פתרונות לניהול יישומי מערכות מידע בארגון, יחד עם רכישת ג'ארווה טכנולוג'יס (Jareva Technologies) האמריקאית, המספקת תוכנות אוטומציה בתחום טכנולוגיית המידע, מהוות חלק מהאסטרטגיה של וריטאס להרחיב את פעילותה מעבר לתחום אחסון המידע.



בלום, אמר לאחר השלמת רכישת פריסייס בתחילת החודש, כי רכישת החברה צפויה לתרום כ-45-50 מיליון דולר בהכנסות במחצית השנייה של 2003.



למרות שווריטאס - אשר הוקמה בשנת 1989 - אמרה תחילה כי תמשיך להעסיק את כל 460 עובדי פריסייס, התברר עם השלמת הרכישה כי 50 מעובדי החברה בכל זאת יפוטרו.



מניית החברה זינקה ביותר מ-60% מתחילת השנה, אחרי שבמסחר בוול סטריט היום עלתה המניה בכ-1%. וריטאס נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-11.6 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully