וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט ישי לויט מונה לבורר בסכסוך בעלי המניות ב"חדשות ישראל"

רוני קורן-דינר

24.7.2003 / 14:32

מועצת הכבלים החלה לדון בהפרת תנאי הרשיון של החברה, אולם טרם קיבלה החלטה; הדיון במועצה יימשך בשבוע הבא, ועדיין לא ברור האם המועצה תמתין לתוצאות הבוררות

השופט בדימוס ישי לויט, מונה לבורר בסכסוך בין בעלי המניות של חברת חדשות ישראל, זכיינית ערוץ החדשות. הדיון הראשון בהליך הבוררות יתקיים בתוך חמישה ימים, ויוכרע בתוך 45 יום - כפי שקבעה אתמול השופטת הילה גרסטל, שהמליצה לנאמני החברה למשוך את תביעתם ולפנות לבוררות.

הנאמנים, משרד עוה"ד גולדפרב-לוי-ערן, פנו לביהמ"ש לאחר שרוב בעלי המניות בחברה סירבו להזרים את המימון הנוסף הנדרש לשם ההיערכות לשידורים, בסך כולל של 28 מיליון שקל, וביקשו לדלל את חלקם.

בתוך כך, התקיים היום גם דיון במועצה לשידורי כבלים ולוויין בהפרות רשיון השידורים מצד חדשות ישראל, וההשלכות על עתידו של הערוץ. החברה היתה אמורה להציג לפני כשבועיים אישור על הזרמת הכספים הנדרשת, ולא עמדה בתנאי זה בשל הסכסוך בין בעלי המניות. ביום ראשון אמורה החברה להגיש למועצה אישור על איוש התפקידים הבכירים בערוץ, אך במצב הדברים הנוכחים נראה שגם אישור זה לא יוגש במועדו.

הדיון במועצה הסתיים היום ללא החלטה, ויימשך בשבוע הבא. עדיין לא ברור האם המועצה תמתין לתוצאות הליך הבוררות בטרם תדון בשלילת הזיכיון של חדשות ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully