וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AT&T עברה לרווח רבעוני אך רשמה רבעון 14 ברציפות של ירידה בהכנסות

רן דוידוב

24.7.2003 / 15:06

החברה דיווחה על רווח נקי של 536 מיליון דולר - הרבה מעל התחזיות, אולם הכנסותיה התכווצו ב-8.2% ל-8.8 מיליארד דולר - שפל של 14 שנה; הודיעה על העלאת הדיווידנד הרבעוני

AT&T, חברת שיחות החוץ הגדולה בארה"ב, עברה לרווח ברבעון השני, אולם הכנסותיה התכווצו לשפל של 14 שנה על רקע לחצי מחירים וחולשה בשוק הצרכני.

הרווח הנקי הסתכם ב-536 מיליון דולר, או 68 סנט למניה, בהשוואה להפסד של 12.8 מיליארד דולר, או 17.11 דולר, בתקופה המקבילה, בה רשמה החברה מחיקת ענק של 13.4 מיליארד דולר כנגד הפסקת פעילותה בתחום הכבלים. האנליסטים צפו לחברה רווח נמוך בהרבה של 53 סנט למניה.

הרווח מפעילות מתמשכת ירד עם זאת ל-536 מיליון דולר מ-603 מיליון דולר בתקופה המקבילה. ההכנסות ירדו ב-8.2% ל-8.8 מיליארד דולר. היה זה הרבעון ה-14 ברציפות של ירידה בהכנסות החברה.

חברות השיחות ארוכות הטווח סובלות בשנים האחרונות מירידה מתמשכת בנפח השיחות בשל תחרות גוברת מצד חברות הסלולר ורשתות הדואר האלקטרוני. כתוצאה מהתחרות הגוברת נאלצות גם חברות שיחות החוץ להוריד את תעריפי השיחות.

במסגרת מאמציה למצוא אפיקי רווח חדשים מתעתדת AT&T להציע מחדש שירותי סלולר. במספר ערים בארה"ב מציעה החברה את שירותי הסלולר של AT&T וויירלס, שהפכה לחברה עצמאית, עם שירותי הטלפוניה שלה.

החברה הודיעה גם על העלאת הדיווידנד ב-27 סנט, או 5%, והצטרפה בכך לעשרות חברות אחרות שעשו כך מאז אישר הקונגרס את הפחתת המס על הדיווידנדים. דירקטוריון החברה אישר גם רכישה חוזרת של אג"ח בשווי 2 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully