וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביתילי ו-ID דיזיין צופות רווח של 10 מיליון שקל בתוך שלוש שנים

יורם גביזון

24.7.2003 / 8:12

ביתילי הודיעה שלשום על כוונתה להקים שותפות בחלקים שווים עם חברת ID דיזיין שבבעלות קבוצת פישמן רשתות, שלה שבע חנויות



חברת ביתילי שבשליטת משפחת איתני מעריכה שההסכם שנחתם השבוע עם חברת ID דיזיין מקבוצת פישמן רשתות לא ישפיע בטווח הקצר על תוצאותיה, אך בתוך שלוש שנים תגיע השותפות לרווח שנתי של 10 מיליון שקל.



ביתילי, שעוסקת בשיווק ובמכירה של רהיטים, כלי בית, מוצרי טקסטיל, מוצרי תאורה וחיפויי רצפה באמצעות רשת של 13 חנויות, הודיעה שלשום על כוונתה להקים שותפות בחלקים שווים עם חברת ID דיזיין שבבעלות קבוצת פישמן רשתות, שלה שבע חנויות.



ביתילי, שמסרה אתמול פרטים נוספים לגבי העסקה, ציינה כי תעביר לשותפות פעילות שההכנסות ממנה היו 120 מיליון שקל ב-2002, בעוד ש-ID דיזיין תעביר פעילות שההכנסות ממנה הסתכמו ב-90 מיליון שקל ב-2002.



למרות פער זה יחזיק כל אחד מהצדדים ב-49.5% מהשותפות המוגבלת, וחברה משותפת בבעלות שווה תחזיק ב-1% הנותר כשותף הכללי בשותפות המוגבלת.



קבוצת פישמן תאזן את הפער לרעתה בכך שתשלם לביתילי 5 מיליון שקל נטו. התשלום יתבצע כך שהשותפות המוגבלת תשלם לביתילי 40 מיליון שקל בגין זכויות השימוש בשם, ברכוש הקבוע ובמלאי של ביתילי, וכן בגין העברת עובדי ביתילי לשותפות. ביתילי גם תקבל מהשותפות 37.5 אלף שקל בחודש, החל בספטמבר 2005.



ID דיזיין, לעומתה, תקבל סכום של 30 מיליון שקל בלבד עבור הרכוש הקבוע והמלאי. ההודעה אינה מזכירה העברה של עובדי ID דיזיין לשותפות.



ביתילי מציינת ששתי הרשתות ימשיכו להתנהל בנפרד, תחת השמות המסחריים ביתילי ו-ID דיזיין, ויישמרו הפרדה ובידול מלאים ביניהן. המיזוג של שתי הרשתות יהיה במטות, במחשוב, בהנהלת החשבונות ובלוגיסטיקה.



השותפות תחתום על הסכמי שכירות חלופיים או הסכמי שכירות משנה בגין 12 חנויות ביתילי וחמש חנויות ID דיזיין, כך שנראה שהשותפות מתכוונת לסגור חנות אחת של ביתילי ושתיים של ID דיזיין. עוד נמסר בהודעה כי עופר איתני ואייל פישמן יכהנו כיושבי ראש משותפים של השותפות ושל החברה שתהיה השותף הכללי בשותפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully