וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SBC קומיוניקיישנס דיווחה על נפילה של 22% ברווח הנקי ברבעון השני למרות צמיחת שיא במספר לקוחותיה

סוכנויות הידיעות

24.7.2003 / 22:34

חברת הבייבי בל דיווחה על רווח של 1.39 מיליארד דולר על הכנסות של 10.2 מיליארד דולר - ירידה של כ-6% לעומת התקופה המקבילה



SBC קומיוניקיישנס, חברת השיחות המקומיות השנייה בגודלה בארה"ב, דיווחה היום על נפילה של 22% ברווח הנקי ברבעון השני, אולם במקביל רשמה מספר שיא של לקוחות חדשים שהצטרפו לשירותי שיחות החוץ ושירותי האינטרנט בפס רחב שלה.



החברה דיווחה על רווח נקי של 1.39 מיליארד דולר ברבעון השני, לעומת רווח של 1.78 מיליארד דולר בתקופה המקבילה בשנת 2002. במונחי מניה מדובר ברווח של 42 סנט, סנט אחד יותר מתחזית האנליסטים של תומסון פירסט קול. בתקופה המקבילה רשמה החברה רווח של 53 סנט למניה.



SBC, שהיא חברת השיחות המקומיות הגדולה ב-13 מדינות בארה"ב, מקליפורניה ועד טקסס, דיווחה על נפילה של 5.6% בהכנסותיה בתקופה המדווחת לעומת זו המקבילה ל-10.2 מיליארד דולר. עם זאת, סכום זה אינו כולל את הכנסות SBC מהחזקותיה בחברת הסלולר האמריקאית סינגולר וויירלס (60%) אשר הסתכמו ב-3.8 מיליארד דולר, גידול של 1% לעומת התקופה המקבילה.



החברה מסרה בעת פרסום הדו"חות כי תוצאותיה בשורת הרווח נפגעו כתוצאה מתחרות גוברת, גידול בהוצאות הפנסיה של עובדיה, והשינויים חשבונאים שהחברה יישמה בתחילת השנה.



SBC מסרה כי במהלך הרבעון הצטרפו 2.3 מיליון לקוחות חדשים לשירות שיחות החוץ שלה, וכי מספרם הכולל עמד נכון לסוף הרבעון על 9.8 מיליון, גידול של 77% לעומת סוף הרבעון השני של 2002. החברה הוסיפה כי בחודש יולי חצה מספר הלקוחות של שירות שיחות החוץ שלה את קו 10 המיליון.



החברה מסרה עוד כי 304 אלף מנויים חדשים הצטרפו לשירות האינטרנט בפס רחב שלה במהלך הרבעון, גידול של 60% לעומת סוף הרבעון המקביל בשנת 2002. מספר הלקוחות המנויים על שירות זה הסתכם בסוף הרבעון ב-2.8 מיליון.



שלשום הודיעה SBC כי השקיעה 500 מיליון דולר בחברת הטלוויזיה בלוויין האמריקאית אקוסטאר קומיוניקיישנס וכי היא תחל בקרוב לשווק חבילות שירותי טלוויזיה בלוויין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully