וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנכ"ל החדש של זארה: אלי קידר סמנכ"ל התפעול של מירס

סיון קלינגבייל

27.7.2003 / 11:39

קידר בן ה-54 יחליף את עופר כרמל שפרש מתפקידו לפני כחודש; שימש בעבר כמנכ"ל אי.די דיזיין וכסמנכ"ל סחר ברשת קסטרו


אלי קידר, סמנכ"ל התפעול של מירס, מונה לתפקיד מנכ"ל זארה ישראל, כפי שפורסם ביום שישי ב-TheMarker. קידר, בן 54, אלוף משנה במילואים בחיל האויר, היה המנכ"ל של רשת אי.די דיזיין עם הקמתה, ואח"כ שימש כסמנכ"ל סחר ברשת קסטרו. קידר יחליף את עופר כרמל, שפרש מתפקידו לפני כחודש, חצי שנה לאחר שאפריקה ישראל רכשה את זכיון זארה מהמשביר לצרכן.

בדצמבר 2002 רכשה אפריקה ישראל את זכיון זארה מהמשביר לצרכן תמורת 57 מיליון שקל, בעסקה שכללה גם את פול אנד בר וברשקה. לאחר הרכישה הודיעה אפריקה ישראל כי החליטה שלא להחליף את הנהלת זארה, ואף להרחיב את סמכויותיה. באפריקה ישראל הביעו בעת הרכישה שביעות רצון רבה מתפקודו של כרמל, ששימש כמנכ"ל זארה במשך ארבע שנים.

רשת זארה הגיעה לישראל ב-1998, תחת הזיכיון של המשביר לצרכן. מחזור המכירות השנתי שלה הגיע ל-200 מיליון שקל ב-2002 היא מנתה 11 חנויות. רשת פול אנד בר הגיעה לישראל ב-1999, תחת זיכיון בלעדי של המשביר לצרכן. היא כללה 4 חנויות עצמאיות וכ-12 סניפים בחנויות המשביר לצרכן. כיום מפעילה הרשת 15 חנויות, ומחזור מכירותיה השנתי מסתכם בכ-60 מיליון שקל.

בפברואר 2003 הודיע כרמל לתקשורת כי זארה תפתח בישראל 5 חנויות חדשות, בהשקעה של 10 מיליון דולר. כרמל הוסיף כי פול אנד בר מתכוונת לפתוח בישראל 20 חנויות נוספות בתוך 3 שנים, בהשקעה של 15 מיליון דולר. זאת, בנוסף ל-15 חנויות הרשת שהושקו מחדש בהשקעה של 2 מיליון דולר. בעת שהודיע כרמל כי הוא עוזב את תפקידו, הוא אמר שאפריקה ישראל מתכוונת להמשיך להרחיב את הרשת ע"פ התוכניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully