וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: טוקיו ירדה ב-0.2% על רקע ירידה חדה ברווחיות סוני

רן דוידוב

25.7.2003 / 10:35

ענקית האלקטרוניקה דיווחה אתמול לאחר המסחר על נפילה של 98% ברווח הנקי; ירדה ב-1.3%; מיצובישי מוטורס נפלה ב-11% לאחר שחזתה הפסד במחצית הראשונה



ירידות שערים קלות נרשמו בטוקיו לאחר שעלייה במניות היצואניות כתוצאה מהיחלשות שער הין לא הצליחה לקזז את החולשה במניות האלקטרוניקה. מדד הניקיי נסוג ב-0.2% ומדד טופיקס, המקיף יותר, סיים כמעט ללא שינוי. בקוריאה עלה הקוספי ב-0.3% לאחר שנגיד הבנק המרכזי צפה כי כלכלת המדינה עשויה להיכנס למסלול התאוששות ברבעון הרביעי; הונג קונג יצאה להפסקת הצהריים עם עלייה של 0.2% במדד האנג סנג.



מניית סוני ירדה ב-0.5% לאחר שדיווחה אתמול על רווח זעום של 9.3 מיליון דולר, נפילה של 98% מן התקופה המקבילה. ענקית האלקטרוניקה והבידור נפגעה מחולשה בכל החטיבות העיקריות. הירידה בשווי המניה היתה מוגבלת היות שהתוצאות עמדו בתחזיות המוקדמות.



מתחרותיה של סוני, טושיבה ופוג'יטסו, איבדו 2.6% ו-1.4% בהתאמה.



במגזר הרכב נפלה מניית מיצובישי מוטורס כדי 19% לאחר שהחברה צפתה הפסד במחצית הראשונה, והורידה את תחזית המכירות בארה"ב. ההפסד ינבע מהוצאה חד פעמית של כ-420 מיליון דולר כנגד הלוואות אבודות של רוכשי רכבים בשוק הצפון אמריקאי. המניה סיימה בירידה של 11%.



מנגד נרשמו עליות במניות מתחרותיה הגדולות, הונדה וטויוטה, המגדילות נתח שוק בארה"ב בלא נקיטה בתמריצים הכבדים שמאפיינים את יצרניות הרכב האמריקאיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully