וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.די.בי מנהלת מגעים עם משקיעים זרים לצירופם לשליטה בכלל ביטוח

אילן מוסנאים

27.7.2003 / 9:22

דובר הקבוצה מאשר את הידיעה אך מציין כי בשלב זה אין "משהו קונקרטי"; הבוקר פורסם כי הקבוצה מתכוונת להקצות 25% מכלל ביטוח למשקיע אסטרטגי

קבוצת אי.די.בי מנהלת מגעים לצירוף משקיע זר לשליטה בכלל ביטוח . דובר החברה אישר את העניין, ומסר כי התנהלו מגעים עם מספר גופים אסטרטגיים שגילו עניין בחברה. עם זאת, לדבריו, בשלב זה המגעים לא התפתחו למשהו קונקרטי ואין שם ספציפי שניתן לדווח עליו.

עיתון "מעריב" מדווח הבוקר כי מנהל העסקים הראשי של החברה, נוחי דנקנר, ביקר בתקופה האחרונה בארה"ב ונפגש עם משקיעים פוטנציאליים, שהביעו עניין ברכישת חלק ממניות כלל ביטוח על בסיס אסטרטגי ולא פיננסי. על פי הידיעה ב"מעריב", קבוצת אי.די.בי מתכוונת להקצות למשקיע 25% ממניות כלל ביטוח.

נזכיר כי בתחילת יוני פורסם כי אי.די.בי קיבלה מספר פניות מצד גופים זרים פיננסיים, שהתעניינו ברכישה של 4% ממניות כלל ביטוח. באמצע חודש יוני ביצעה אי.די.בי הצעת מכר למניות של כלל ביטוח בהיקף של כ-75 מיליון שקל.

כלל ביטוח נהנתה ברבעון הראשון של השנה מהגאות בשוק ההון, שהביאה לשיפור מהותי ברווחי החברה מהשקעות בבורסה ולזינוק של כ-121% ברווח הנקי שלה לכ-80.1 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully