וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנגדות גורפת של המשקיעים המוסדיים לתוכנית הקצאת האופציות בכור

ניצן כהן

27.7.2003 / 10:29

המוסדיים מחזיקים למעלה מ-10% ממניות כור; על פי התוכנית, יקבלו אופציות עד 35 מעובדי החברה

המשקיעים המוסדיים בכור ממשיכים להתנגד לתוכנית חלוקת האופציות לעובדי ובכירי הקונצרן. המשקיעים המוסדיים היו מהגורמים המשמעותיים שהובילו את ההתנגדות של בעלי המניות לתוכנית שיזמו בעלי השליטה בקונצרן. למרות ההתנגדות של המוסדיים, עמדו בעלי השליטה בחברה על החלטתם להביא להצבעה את אישור התוכנית, על פי המועד המתוכנן, עוד היום. שווי ההטבה, על פי מודל בלק & שולס - 49.2 מיליון שקל.

ל-TheMarker נודע כי להתנגדות המשקיעים המוסדיים הגדולים הצטרפו משקיעים מוסדיים נוספים שעד כה לא גיבשו החלטה חד משמעית בנושא.

בעלי השליטה בכור הודיעו הבוקר כי ההצבעה על תוכנית חלוקת האופציות תהיה הצבעה רגילה, וזאת משום שלטענתם אין להם עניין והבנות עם יונתן קולבר. על פי התוכנית, יקבלו אופציות עד 35 מעובדי החברה, בהם 7 חברי דירקטוריון והמנכ"ל יונתן קולבר. האופציות יהיו בלתי סחירות ומחיר המימוש שלהן יהיה 89.7 שקל. על פי ההצעה, יקבלו הדירקטורים בכור 350 אלף אופציות בשווי כספי על פי מודל בלאק & שולס של 14.35 מיליון שקל, קולבר יקבל 175 אלף אופציות בשווי של 7.17 מיליון שקל, בכירים ועובדים נוספים יקבלו 450 אלף אופציות בשווי של 18.45 מיליון שקל ו-225 אלף אופציות בשווי של 9.2 מיליון שקל יעמדו לחלוקה עתידית.

המשקיעים המוסדיים הגדולים במשק מתנגדים למהלך, בטענה שמדובר בניסיון לדלל את הציבור. בקרב המוסדיים הגדולים היו מי שמסרו שהחליטו להפחית באופן משמעותי את החזקותיהם בכור, עד כדי מכירה של מלוא החזקותיהם בחברה, תוך שהם מציינים שלאחר חלוקת האופציות, קולבר ייאלץ לעשות מהלכים חריגים כדי להחזיר אותם להשקיע בקונצרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully