וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלרום צומחת: רשמה גידול של 15% במחזור המכירות ל-12.2 מיליון שקל; הרווח הנקי - 2.2 מיליון שקל

גולן פרידנפלד

27.7.2003 / 16:33

הרווח הנקי הושפע בעיקר מהכנסות מימון בהיקף של 800 אלף שקל; ברבעון המקביל רשמה החברה הוצאות מימון; תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ב-7 מיליון שקל



הדו"חות הכספיים מתחילים אט אט לזרום אל הבורסה. היום התפרסמו דו"חותיה של חברת קלרום , העוסקת בשיווק כלי רכב ומכירתם, ומכירת ציוד חקלאי ותעשייתי.



החברה סיימה את הרבעון השני עם מחזור מכירות של 12.2 מיליון שקל, המשקף צמיחה של 15% לעומת הרבעון המקביל. שורת הרווח הנקי הסתכמה בכ-2.2 מיליון שקל לעומת רווח 680 אלף שקל ברבעון המקביל. יחד עם זאת, הרווח התפעולי (לפני מימון) ירד והסתכם בכ-1.2 מיליון שקל, לעומת רווח של 1.5 מיליון שקל ברבעון המקביל.



במחצית הראשונה של השנה רשמה החברה גידול של 13.8% במחזור המכירות לרמה של 21.5 מיליון שקל. הרווח הנקי במחצית הראשונה הסתכם ב-3.2 מיליון שקל, לעומת רווח של 1.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה והוא משקף צמיחה של כ-30%.



אלא שמרבית הגידול ברווח הנקי הושגה הודות להכנסות מימון שרשמה החברה בהיקף של 800 אלף שקל במחצית השנייה, לעומת הוצאות מימון בשיעור של 950 אלף שקל בתקופה המקבילה. כך הסתכם הרווח התפעולי בכ-2.3 מיליון שקל במחצית הראשונה, לעומת רווח תפעולי של 2.77 מיליון שקל בתקופה המקבילה.



החברה שיפרה גם באופן משמעותי את תזרים המזומנים שלה מפעילות שוטפת. זה הסתכם ברבעון השני בכ-7 מיליון שקל לעומת תזרים שלילי בהיקף של 1.5 מיליון שקל ברבעון המקביל. במחצית הראשונה של השנה הסתכם תזרים המזומנים של החברה בכ-5.5 מיליון שקל לעומת תזרים חיובי בהיקף של 2 מיליון שקל שרשמה החברה בתקופה המקבילה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully