וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת השמירה הפרטית השלימה את הצעת הרכש לחברת השמירה טכנולוגיות במחיר של 6.5 שקלים למניה

גולן פרידנפלד

27.7.2003 / 16:40

להצעה נענו בעלי מניות המחזיקים ב-5.6% מהון המניות, וליתר בעלי המניות שלא נענו להצעה תבוצע רכישה כפויה; בכך תימחק מהמסחר השלוחה הציבורית היחידה של הקבוצה



חברת השמירה הפרטית השלימה היום את הצעת הרכש למניות חברת השמירה טכנולוגיות במחיר של 6.5 שקלים למניה - מחיר שהיה נמוך בכ-5.4% ממחיר המניה בבורסה, ואשר עמד על 6.87 שקלים ביום פרסום ההצעה.



ההצעה התייחסה ל-743,754 מניות, המהוות 10% ממניות השמירה המוחזקות בידי הציבור. בפועל נענו להצעה 417,065 מניות המהוות כ-5.61% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה, ובכך למעשה הצליחה חברת השמירה לקבל הודעות קיבול בהיקף של מעל ל-5% ואשר הביא את השמירה לאחזקה של מעל ל-95% מהון המניות של החברה הציבורית. לפיכך תבוצע ליתר המניות רכישה כפויה.



יוצא איפוא כי חברת השמירה הפרטית השקיעה בהצעת הרכש הנוכחית כ-4.8 מיליון שקל. עם השלמת הצעת הרכש תהפוך קבוצת השמירה כולה לחברה פרטית ללא שלוחות ציבוריות.



חברת השמירה טכנולוגיות מיגון סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם רווח נקי של מיליון שקל לעומת רווח של 930 אלף שקל ברבעון המקביל. הכנסות החברה ממכירות ומשירותים הסתכמו בכ-38.5 מיליון שקל לעומת 39.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה. הרווח התפעולי של החברה הסתכם ברבעון הראשון בכ-2.5 מיליון שקל והוא היווה כ-6.4% מהמחזור. זאת, לעומת רווח תפעולי של כ-3.2 מיליון שקל שהיוו כ-8% מהמחזור בתקופה המקבילה. תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת היה שלילי והסתכם בכ-292 אלף שקל לעומת תזרים מזומנים חיובי של 1.3 מיליון שקל ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully