וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקו צרפתי ודוד ביטון מועמדים להחלפת אוברקוביץ בחברת חשמל

עמירם כהן

28.7.2003 / 7:24



שני המועמדים המובילים להחליף את יורם אוברקוביץ בתפקיד יו"ר המזכירות הארצית של עובדי חברת חשמל הם סגנו בוועד העובדים של מרחב מרכז-דרום מיקו צרפתי ויו"ר ועד העובדים במרחב חיפה-צפון דוד ביטון. ביטון מכהן גם כיו"ר (בפועל) של המזכירות הארצית. צרפתי, הנחשב לאדם נוח ומתון, זוכה לתמיכת העובדים במרחב מרכז-דרום ובמרחב ירושלים הקטן יותר. ביטון, הנחשב לוחמני יותר, זוכה לתמיכת מרבית העובדים במרחב חיפה והצפון.



ההערכה היא כי סיכוייו של צרפתי לזכות בתפקיד גבוהים מאלה של ביטון; זאת מאחר שמאז ומתמיד כיהן יו"ר ועד עובדי מרחב מרכז-דרום - המרחב הגדול בחברה - כיו"ר המזכירות הארצית, וכן מאחר שביטון סובל מאופוזיציה של ועד מהנדסי החברה במרחב חיפה והצפון.



בקרב עובדי חברת החשמל לא שוללים את האפשרות שמועמדים נוספים יתחרו על התפקיד. אחד מהם עשוי להיות יו"ר עובדי מרחב ירושלים משה לוי, שעמדותיו ידועות כמאוזנות ומתונות מאוד בנוגע לאמצעים שאפשר ומותר להפעיל במאבק המקצועי.



כרגע מתמקד מאבק הירושה במועד הבחירות למזכירות הארצית, הגוף שיבחר את היו"ר החדש. תומכי צרפתי תובעים לקיים אותן בסתיו הנוכחי, אולי בספטמבר, כדי לא לאפשר לביטון להספיק ליצור מוקדי כוח במחוזות מרכז-דרום וירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully