וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט: מנהלים יתוגמלו ע"פ שביעות רצון הלקוחות

סוכנויות הידיעות

28.7.2003 / 10:36

בניגוד לגישה שהתמקדה בהגדלת הכנסות, מבקש מנכ"ל מיקרוסופט לשנות את התרבות הניהולית בחברה ולהתמקד בלקוחות

מיקרוסופט מתכננת לחולל מהפך בשיטת תגמול המנהלים שלה בבונוסים. במקום לתגמל מנהלים על פי הישגי פיתוח, כפי שעשתה בעבר, תתגמל החברה את המנהלים על פי מספר לקוחות חדשים שיצטרפו במהלך תקופה של שלוש שנים, כך דיווח "פייננשל טיימס".

המנכ"ל סטיב באלמר מוביל את המהלך, המהווה חלק משינוי בתרבות הניהולית של החברה. מנהלי המכירות והמוצרים הבכירים של מיקרוסופט החלו לקיים פגישות חודשיות, לראשונה בתולדות החברה, כדי לקשר טוב יותר בין גוף המכירות לגוף הפיתוח של החברה. מיקרוסופט היתה ידועה בבידוד היחסי שהעניקה למחלקות הפיתוח שלה.

מיקרוסופט חשפה החודש את אחד השינויים הגדולים ביותר בתולדותיה: היא תפסיק לחלק אופציות לעובדים, ובמקום זאת תתגמל אותם במניות מוגבלות. בנוסף אמרה החברה כי תקשור את הבונוסים של 600 מנהליה הבכירים ביותר להצלחתה בקרב לקוחות, אולם הפרטים שחשף "פייננשל טיימס" כוללים את הנתונים עליהם יתבסס המדד להצלחה. אלה יהיו צמיחה במספר הלקוחות בתוך שלוש שנים, מידע שייאסף על ידי מערכת חדשה לטיפול בתלונות שהוקמה, ופחות על סקרי שביעות רצון.

באלמר הוציא בחודש שעבר מזכר שהזהיר כי על מיקרוסופט לשנות את גישתה, ובמקום להתמקד בהגדלת ההכנסות עליה לשפר את שביעות הרצון של לקוחותיה. באלמר הזכיר כי התחרות מצד מערכת ההפעלה לינוקס על כיסם המצטמק של הלקוחות, והטעות שנעשתה בשינוי נהלי התמחור של מיקרוסופט בשנה שעברה פגעו בעסקי החברה.

עבור אנשי המכירות צפויים שינויים דומים: משכורתם תהיה תלויה לא רק בהכנסות שהם יביאו לחברה, אלא בשביעות רצונם של הלקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully