וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופק: טבע תדווח ברבעון השני על הכנסות של 730 מיליון דולר ורווח של 47 סנט למניה לפני הכנסות חד פעמיות

אילן מוסנאים

28.7.2003 / 11:21

תרשום ברבעון הכנסה חד פעמית של כ-100 מ' ד' כפיצוי מ-GSK; תהנה מהבלעדיות על הרמרון; היחלשות הדולר מול השקל תשפיע לשלילה; הקופקסון יתרום הכנסות של 170 מ' ד'



טבע תדווח ברבעון השני של 2003 על הכנסות של 730 מיליון דולר, רווח תפעולי של 170 מיליון מיליון דולר ורווח נקי לפני הכנסות חד פעמיות של 128 מיליון דולר. כך מעריך האנליסט אלון רוטלוי מבית ההשקעות אופק. הוא מעניק למניה המלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 65 דולר.



רוטלוי מציין כי החברה תדווח בנוסף על הכנסות חד פעמיות של כ-100 מיליון דולר, בגין ההסדר המשפטי עם חברת גלקסו סמית קליין (GSK) בנוגע לתרופת הנבומטון. החברה צפויה לדווח ברבעון על רווח שוטף של 47 סנט למניה ועל רווח כולל הכנסה חד פעמית של 69 סנט למניה.



באופק מציינים כי תוצאות הרבעון השני של החברה הושפעו ממספר גורמים: ראשית, הבלעדיות המלאה על הרמרון במהלך כל הרבעון; ירידה עונתית בהכנסות האוגמנטין, שתרם באופן משמעותי בשני הרבעונים הקודמים; וצמיחת מכירות בקופקסון לרמה של כ-170 מיליון דולר. בנוסף, תהנה החברה משער היורו החזק, שצפוי לתרום לגידול של כ-3% להכנסות החברה ביחס לרבעון המקביל, כאשר מנגד תשפיע לשלילה היחלשות הדולר מול השקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully