וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעריב" מסר את תקציבי הפרסום של "את" ו"מעריב לנוער" לגיתם BBDO

איילה צורף

28.7.2003 / 12:29

עד כה פירסם העיתון את שני המותגים בצורה מינורית בעמודי "מעריב" בלבד; ירחון "את" ספג את הירידה המשמעותית ביותר בתפוצה בקרב הירחונים

קבוצת מעריב מסרה את תקציבי הפרסום של מגזין הנשים "את" והשבועון "מעריב לנוער" למשרד הפרסום גיתם BBDO. גיתם היה בין המתמודדים על תקציב הפרסום הכולל של מעריב, במכרז בו זכה לבסוף ראובני-פרידן IPG. "הפיצוי" שקיבל גיתם בדמות המותגים "את" ו"מעריב לנוער" יוכיח את עצמו רק אם יפרסם העיתון בכמויות משמעותיות מעבר לפרסום עצמי ב"מעריב" ובמקומוניו.

מודי כידון, מנכ"ל גיתם אמר: "יש בכוונתינו לבסס את ערכי המותג של העיתונים, שהם חדשנות, מובילות, הנאה וחינוך - ולפעול לחיזוק מעמדם כמותגים מובילים במדיה של תרבות הפנאי בישראל".

מנתוני סקר TGI שהתפרסמו אתמול, לתקופה שבין יולי 2002 ליוני 2003, עולה כי ירחון "את" ספג את הירידה המשמעותית ביותר בקרב הירחונים: הוא ירד מ-6.3% ל-4.3%.

נתוני הירחונים מצביעים על ירידה חדה כמעט לכולם, למעט ירחון הטלנובלות "ויוה פלוס" שעלה בשתי עשיריות האחוז לרמה של 3.9%. "עולם האשה" ירד מ-3.9% ל-2.8%; "הורים וילדים" ירד מ-5.6% ל-4.9%; "מסע אחר" ירד מ-9.7% ל-7.5%; ו"נשיונל ג'אוגרפיק" (אף הוא מבית "מעריב") ירד מ-8.9% ל-6.7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully