וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה חדש לויריאנט בספרד: תספק לחברת תשתיות מים פתרונות תזמון לאנשי שטח

שירלי יום-טוב

28.7.2003 / 15:56

החוזה הוא פרי ההסכם עם Telvent, המשווקת את פתרונות ויריאנט בספרד פורטוגל ואמל"ט; תדווח על תוצאות הרבעון השני ב-14 באוגוסט



חברת ויריאנט , המתמחה בפיתוח מוצרים לניהול יעיל של ספקי שירות ניידים בשטח (מהנדסי וטכנאי שירות), מדווחת על חוזה נוסף עם חברת תשתיות, הפעם בספרד. ויריאנט תספק לחברת תשתיות המים Canal de Isabel II את פתרון ה-ViryaNet Service Hub. החוזה הוא פרי ההסכם של ויריאנט עם Telvent, המשווקת המורשה של ויריאנט לשוק התשתיות והטלקום בספרד, פורטוגל ואמריקה הלטינית. החברה לא מסרה את היקפו של החוזה.



ויריאנט חתמה על הסכם השותפות העסקית עם חברת Telvent בנובמבר 2001, וזוהי העסקה הראשונה לשתיים בשוק התשתיות הציבוריות. Telvent הנה חברת בת של ענקית התשתיות הספרדית Abengoa (סימול ABG.MC) הנסחרת בבורסה במדריד לפי שווי שוק של כ-470 מיליון יורו (כ-410 מיליון דולר).



במסגרת תנאי העסקה, Canal de Isabel II, אחת מחברות תשתיות המים הגדולות בספרד, תשתמש ביכולות המחשוב הנייד והאינטגרציה של ויריאנט כדי לספק יישומי ניהול ממוכנים לניהול כוח האדם הנייד שלה Canal de Isabel II ל-800,000 לקוחות בספרד.



ויריאנט תדווח על תוצאות הרבעון השני ב-14 באוגוסט. דו"חות הרבעון הראשון שפורסמו בשבוע שעבר העידו על שיפור בעסקי החברה ביחס לרבעון הקודם. הכנסות החברה הסתכמו ב-2 מיליון דולר, צמיחה של 56% לעומת הכנסות הרבעון הקודם, הרביעי של 2002, אך צניחה של 52% לעומת הכנסות הרבעון המקביל.



הפסדיה הנקיים של החברה הצטמצמו ל-1.4 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 4.3 מיליון דולר למניה ברבעון הקודם. ברבעון המקביל הצליחה החברה להוריד את הפסדיה לרמה של 300 אלף דולר. תחזית החברה לרבעון הבא כוללת המשך צמיחה בהכנסות לכ-2.6-2.8 מיליון דולר, ותזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת, אם כי בגובה סמלי בלבד.



שווי השוק של ויריאנט, הנסחרת ברשימת החברות הקטנות (Small Cap) בנאסד"ק, מסתכם בכ-7 מיליון דולר לאחר שהמניה עלתה בכ-230% מתחילת השנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully