וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גירון השלימה הערב גיוס של 50 מיליון שקל בהנפקה ציבורית של אג"ח להמרה

אילן מוסנאים

28.7.2003 / 20:21

במכרז נקבעה ריבית מקסימום של 5.25%; המח"מ של האג"ח הוא 4.8 שנים, והן יהיו ניתנות להמרה לפי 34 איגרות למניה; האיגרות יהיו מובטחות בשעבוד קבוע בדרגה ראשונה על נכסים שהוערכו בכ-66 מ' ש'



חברת הנדל"ן המניב גירון , שבשליטת דוראה-דסטיני, השלימה היום גיוס של 50 מיליון שקל בהנפקה ציבורית של איגרות חוב. החברה הנפיקה למוסדיים בתל אביב אג"ח להמרה. האיגרות צמודות למדד, והריבית במכרז נקבעה בריבית המקסימום של 5.25%.



את הגיוס הובילו הבינלאומי הראשון ושות' חיתום והשקעות ולאומי ושות' חתמים, ולידר ושות'.



החברה הנפיקה למוסדיים בתל אביב אג"ח שיהיו צמודות למדד, ויעמדו לפרעון ב-11 תשלומים חצי שנתיים החל מיולי 2006 ועד ליולי 2011. המח"מ של איגרות החוב הוא 4.8 שנים, והן יהיו ניתנות להמרה לפי יחס של 34 איגרות למניה. האיגרות הונפקו ללא דירוג של מעלות, אולם הן יהיו מובטחות בשעבוד קבוע בדרגה ראשונה על 3 נכסי נדל"ן שהוערכו על ידי שמאי בשווי של כ-66 מיליון שקל, הגבוה בכ-38% מהתמורה המיידית שהחברה גייסה.



פרמיית ההמרה של האיגרות תהיה 70%, ותהיה מתוקננת במידה שהחברה תחלק דיווידנד. המשמעות היא שאם המניה תעלה ב-70%, האג"ח ייכנסו לכסף ויהיה כדאי להמיר אותן למניות.



גירון תעשיות עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות ביזמות בתחום הנדל"ן, בהשכרה, בניהול ובאחזקה של נדל"ן מסחרי ותעשייתי, בעיקר במרכז הארץ. החברה מאתרת ורוכשת קרקעות לצורך הקמת פרויקטים שונים בתחום הנדל"ן לתעשייה, מסחר או מגורים, מבצעת את הפרויקטים באמצעות קבלני משנה ומשווקת אותם לרוכשים השונים. כמו כן, החברה מחזיקה במישרין ובעקיפין בכ-15% ממניות חברת ההשקעות הזרה IIC International, שרשומה באיי הבתולה הבריטיים, ועוסקת באמצעות חברות בנות ונכדות בעיקר בייזום בתחום הנדל"ן בפולין, רומניה וישראל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully