וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנדטק תגיש בקרוב את המסמכים לרישום כפול בבורסה בת"א

שירלי יום-טוב

28.7.2003 / 21:52

פאנדטק, הפועלת בתחום פתרונות פיננסיים אלקטרוניים, תהיה החברה ה-22 במספר המצטרפת למסחר בת"א

לאחר שבשנה האחרונה עלתה מספר פעמים סוגיית הרישום הכפול למסחר בבורסה בת"א בהקשרה של חברת פאנדטק , נראה שהפעם זה עומד לקרות. פאנדטק תגיש בשבועות הקרובים את המסמכים הנדרשים לרישום כפול למסחר בבורסה בת"א כך שהחברה צפויה להתחיל להיסחר בה מיד לאחר אישורם.

פאנדטק פועלת בתחום פתרונות פיננסיים אלקטרוניים עבור בנקים, מוסדות פיננסיים וארגונים גדולים. פתרונותיה מאפשרים לארגונים הללו לנהל תשלומים באופן אלקטרוני ולבצע עסקות בזמן אמת. שווי השוק של החברה בנאסד"ק כיום הוא כ-93 מיליון דולר.

פאנדטק דיווחה ברבעון הראשון על הכנסות של 11 מיליון דולר, צמיחה של 4% על הכנסות הרבעון הקודם ושל 16% על הכנסות הרבעון המקביל. ההפסד הנקי הסתכם ב-625 אלף דולר או 4 סנט למניה, שיפור לעומת הפסד נקי של 4.1 מיליון דולר ברבעון הקודם והפסד בגובה 3.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. תחזית החברה לרבעון השני כוללת הכנסות של 11-1.4 מיליון דולר על הפסד נקי של 2-4 סנט למניה.

פאנדטק תהיה החברה ה-22 במספר המצטרפת לשורת חברות ישראליות הנסחרות בוול סטריט שביצעו רישום כפול בישראל מאז אישור ההקלות בחוק בסוף שנת 2000. מטרות הרישום הכפול הן הגדלת נפח המסחר במניה וקירבה למשקיעים המקומיים, לצד טעמים הקשורים בשיקולי מס.

החברה האחרונה שהשלימה רישום כפול היא ספיאנס, בניהולו של איציק שריר, אם כי המקרה שלה מעט שונה שכן היא רשומה באיים האנטיליים ההולנדיים ולכן הפכה לחברה הזרה הראשונה שתיסחר בבורסה הישראלית במסגרת ההליך.

חברה ישראלית שהחליטה למחוק לאחרונה את מניותיה מהמסחר בת"א היא קמטק הפועלת בתחום המעגלים המודפסים. קמטק הגיעה לת"א בדצמבר 2001 אך המסחר בבורסה המקומית לא הגדיל את היקפי המסחר במניה כפי שציפתה הנהלת החברה. לאחר שעברה קמטק להיסחר ברשימת החברות הקטנות בנאסד"ק, נדרשה החברה להגיש מסמכים נוספים לרשות לניירות ערך הישראלית מעבר לאלה המוגשים לרשות לניירות ערך האמריקאית (SEC), דרישה המטילה עלויות גבוהות על החברה, המצויה בקשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully