וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרינט חזרה לרווח מצרפי ברבעון השני; רווחי חטיבת FON כמעט ללא שינוי, זינוק חד במספר מנויי חטיבת הסלולר PCS

סוכנויות הידיעות

28.7.2003 / 23:41

FON דיווחה על נפילה של 8% בהכנסות ל-3.5 מיליארד דולר; PCS צימצמה הפסדיה בכמחצית ל-92 מיליון דולר



חברת הטלפון האמריקאית ספרינט דיווחה היום כי חזרה לרווח ברבעון השני לעומת התקופה המקבילה ועל ירידה בהכנסותיה בתקופה המדווחת.



ספרינט רשמה ירידה בהכנסות המצרפיות של חטיבותיה לרמה של 6.5 מיליארד דולר, לעומת 6.7 מיליארד דולר בתקופה המקבילה. בשורת הרווח דיווחה החברה על רווח מצרפי נקי של 7 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 68 מיליון דולר בתקופה המקבילה.



קבוצת FON (סימול FON), תחום הטלפוניה של ספרינט, דיווחה על רווח של 99 מיליון דולר ברבעון השני של השנה, כמעט ללא שינוי לעומת רווח של 102 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנת 2002. במונחי רווח למניה מדובר ברווח של 11 סנט לעומת 12 סנט. רווחי FON לפני הוצאות והכנסות חד פעמיות הסתכמו ב-35 מניות למניה, מעל לתחזית האנליסטים לרווח של 33 סנט. ברבעון המקביל רשמה FON רווח של 31 סנט למניה.



בשורה העליונה דיווחה FON על נפילה של 8% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה לרמה של 3.53 מיליארד דולר, בהתאם לתחזיות האנליסטים של תומסון פירסט קול.



חטיבת הסלולר של ספרינט, ספרינט PCS (סימול PCS) - שהיא חברת הסלולר הרביעית בגודלה בארה"ב - דיווחה על הפסד של 92 מיליון דולר, שיפור לעומת הפסד של 170 מיליון דולר בתקופה המקבילה. PCS גם דיווחה על גידול שיא של 617 אלף מנויים חדשים בבסיס מנוייה - כמעט כפליים מהתחזיות בוול סטריט, ופי שלושה מ-199 אלף מנויים חדשים ברבעון הראשון.



בשורת המניה דיווחה PCS על הפסד של 9 סנט למניה, תוצאה טובה מתחזית האנליסטים להפסד של 11 סנט למניה. ברבעון המקביל רשמה החברה הפסד של 17 סנט למניה.

PCS, אשר הודיעה בשבוע שעבר על שדרוג הרשת שלה בארה"ב במסגרת חוזה של מיליארד דולר עם לוסנט, דיווחה כי הכנסותיה ברבעון הסתכמו ב-3.09 מיליארד דולר - בהתאם תחזיות האנליסטים, וגידול של 2.6% לעומת התקופה המקבילה.



בשבוע שעבר דווח על עסקה המוערכת ב-100 מיליון דולר בין PCS גם לחברת הבילינג אמדוקס , במסגרתה תבוסס התמיכה בלמעלה מ-18 מיליון המנויים הסלולריים העסקיים והפרטיים של PCS על פלטפורמת הבילינג וניהול קשרי הלקוחות של אמדוקס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully