וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקטל רשמה רווח תפעולי של 21 מיליון יורו; ממשיכה להחזיק בתחזיותיה לאיזון בדו"חות השנתיים

סוכנויות הידיעות

29.7.2003 / 11:13

דיווחה על הפסד נקי של 675 מיליון יורו לעומת תחזיות להפסד של 409 מיליון יורו ולעומת הפסד נקי של 1.44 מיליארד יורו בשנה הקודמת



יצרנית ציוד התקשורת אלקטל דיווחה היום על רווח תפעולי קטן לעומת תחזיות להפסד. כמו כן חזרה החברה על תחזיותיה לפיהן תשמור על איזון בדו"חות השנה כולה.



יצרנית ציוד הטלקום הגדולה באירופה דיווחה על הפסד נקי של 675 מיליון יורו (775.6 מיליון דולר), לעומת תחזיות אנליסטים להפסד של 409 מיליון יורו ועומת הפסד נקי של 1.44 מיליארד יורו בתקופה המקבילה בשנה הקודמת.



החברה דיווחה על רווח תפעולי של 21 מיליון יורו, לעומת תחזית אנליסטים להפסד של 44 מיליון יורו. כמו כן דיווחה החברה על ירידה של 26% בהפסדיה לרמה של 3.15 מיליארד יורו, בהתאם לתחזיות האנליסטים.



"ברבעון השלישי אנו צופים לרשום רמה יציבה בהכנסותינו עם שיפור בתוצאות התפעוליות", אמר סרג' צ'ורו'ק, והוסיף כי הוא חש בנוח עם תחזיות החברה לשנה כולה. אלקטל צופה להגיע לאיזון תפעולי בשנת 2003 כולה.



מניות אלקטל עלו השנה ביותר מ-89% בעקבות הערכות משקיעים כי תוכניות הארגון מחדש של החברה, אשר כוללות הקטנת כוח האדם בכמעט 50%, ישפרו משמעותית את תוצאות החברה.



המניה נסחרת בפאריס בעליה של כ-4%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully