וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקפה מתרחבת

סיון קלינגבייל

29.7.2003 / 12:26

הבעלים של ארקפה, שרה ויעקב שמר, מכרו זיכיון ראשי לפתיחת סניפים חדשים לקבוצת משקיעים בראשות מנכ"ל הרשת תמיר ברלקו; קובי חיון ואלי מרון בין המשקיעים

קובי חיון ואלי מרון הם שותפיו של תמיר ברלקו לקבלת זיכיון לפתיחת סניפי ארקפה. קבוצת המשקיעים בראשות ברלקו תהיה אחראית לפתיחת חלק מסניפי הרשת לצד המשך פתיחת סניפים ע"י רשת ארקפה עצמה בראשות שרה ויעקב שמר.

כפי שפורסם בעבר, הבעלים של רשת בתי הקפה ארקפה, שרה ויעקב שמר, החליטו למכור זיכיון ראשי לפתיחת סניפים חדשים לקבוצת משקיעים בראשות מנכ"ל הרשת תמיר ברלקו. היום נודע כי המשקיעים שחברו לברלקו הם קובי חיון, מי שהקים בעבר את רשת ברגר קינג בישראל ואשר שימש עד לאחרונה כמנכ"ל בזק בינלאומי, ואלי מרון, לשעבר סמנכ"ל שיווק בקוקה קולה ובשנים האחרונות משמש כמנכ"ל פרסום דחף.

ההחלטה לתת זיכיון ראשי לרשת התקבלה בכדי להאיץ את צמיחתה של הרשת שהוקמה ב-1995 והיא מונה רק 8 סניפים. עם מכירת הזיכיון לברלקו, משלימה רשת ארקפה תהליך רה-ארגון אסטרטגי שמטרתו להרחיב את פרישתה ברחבי הארץ.

ב-2004 אמורים להיפתח ששה סניפים חדשים - שלושה בידי הבעלים ושלושה בידי קבוצת המשקיעים. ההשקעה הממוצעת בהקמת סניף ארקפה היא כ-500 אלף דולר. בענף המסעדות מעריכים כי ההכנסות של רשת ארקפה היו ב-2002 כ-55-60 מיליון שקל, לעומת 46 מיליון שקל ב-2001.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully