וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלידר ושות' חוזרים על המלצת "קנייה חזקה" לטבע עם מחיר יעד של 65 דולר

ניצן כהן

29.7.2003 / 12:40

מחיר היעד בו גבוה ב-14.5% ממחיר המניה בוול סטריט; "ייתכן כי משלוחים ראשונים של התרופה גבפנטין לקראת השקה במקומות נוספים"



האנליסט אורי הרשקוביץ מבית ההשקעות לידר ושות' מותיר היום את המלצתו למניות טבע ללא שינוי על "קנייה חזקה". מחיר היעד בו נוקב הרשקוביץ עומד על 65 דולר לטווח של שנה. מחיר היעד גבוה ב-14.5% ממחיר המניה בוול סטריט.



טבע דיווחה הבוקר על תוצאות הרבעון השני של השנה. החברה העלתה את תחזית המכירות והרווחים לשנת 2003 כולה.



הרשקוביץ מציין בעדכון ההמלצה כי התוצאות הטובות של החברה באו לידי ביטוי בכל אחד מהתחומים בהם היא פועלת. "המכירות הגנריות בצפון אמריקה היו חזקות, אם כי לא בצורה יוצאת דופן כשמכירות הקופקסון עמדו אף הן בתחזיות, הודות להעלאת מחיר שיושמה באפריל".



הפתעה היתה בהיקף המכירות הגנריות באירופה: אלה הדהימו עם זינוק של 58%, ציין הרשקוביץ, כש-20% מתוך ה-58% הם רווחים שנבעו מהפרשי שער החליפין יורו/דולר. מכירות ה API זינקו בכ-79%, כשלהערכת בית ההשקעות לידר ושות' תרמה לקפיצה במכירות צמיחת התעשייה באירופה. "ייתכן כי משלוחים ראשונים של התרופה גבפנטין לקראת השקה במקומות נוספים".



"הרווחיות הגולמית היתה הרבה מעל המצופה בשל תמהיל מכירות טוב, כשהוצאות המימון היו מעט גבוהות ביחס לתחזיותינו ועמדו על 9 מיליון דולר. מספרים אלו עדיין מגוחכים ביחס למנוף של החברה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully