וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 משרדי פרסום מתמודדים על תקציב ויסוצקי

איילה צורף

29.7.2003 / 14:21

המשרדים הם: אדלר-חומסקי & ורשבסקי, גיתם, ראובני-פרידן, גלר-נסיס ויהושע TBWA; כפי שפרסמנו ויסוצקי סיימה את ההתקשרות עם מק'אן אריקסון

חמישה משרדי פרסום מתמודדים על תקציב הפרסום של ויסוצקי: אדלר-חומסקי&ורשבסקי GREY, המטפל בתקציב המותג רג'ואן השייך לויסוצקי, גיתם BBDO, ראובני-פרידן IPG - שניהם טיפלו לחודשים אחדים בשנים החולפות בחלק מהתקציב - גלר-נסיס ויהושע TBWA.

גורמים המעורבים במכרז אמרו כי יש בכוונתה של החברה לסיים בהקדם האפשרי את בחירת משרד הפרסום החדש, מאחר והחברה אינה מוצאת טעם במשיכה מיותרת של זמן, מה שקורה לא מעט במכרזים מעין אלו.

כפי שפורסם לראשונה ב-TheMarker, בתום 12 שנה בהן טיפל מק'אן אריקסון בתקציב ויסוצקי, בהיקף של כמיליון דולר, החליטה החברה להוציאו למכרז. בשנים החולפות הגדילה החברה באופן משמעותי את תקציב הפרסום, ועיקר פעילות הפרסום שלה מתבצע בחודשים נובמבר-ינואר, שבהם היא מבצעת מסעות פרסום תדמיתיים.

מניתוח הנתונים במערכת יפעת בקרת פרסום עולה כי בכל שנה מקצה החברה סכום נמוך יחסית לפרסום במהלך השנה, ומשקיעה את עיקר התקציב (כ-80% ממנו) בשלושת חודשי החורף. במחירי מחירון, ב-2002 פירסמה ויסוצקי בהיקף של 2.2 מיליון דולר, כמיליון דולר במונחים ריאליים.

מנתונים שמסרה ויסוצקי עולה כי שוק התה מתחלק לארבע קטגוריות עיקריות: תה שחור (46%), חליטות צמחים ופירות (32%), תה ירוק (16%) ותה פונקציונלי (6%) המסייע להרזיה וכו'. נתח השוק של ויסוצקי הוא כ-75%. חברת תה ערבה היא השחקנית השנייה בגודלה בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully