וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק: אין הסכמים בין המדינה ובין מחזיקי מניות אחרים בנוגע לרכישה או למכירה של ניירות ערך של החברה

ערן גבאי

29.7.2003 / 16:22

בזק תגדיל את הונה הרשום בכ-145 מיליון מניות שיוקצו למדינה בהמשך לעסקת מכירת 3.3% מהמניות לגמול סהר; סך הכל תקצה בזק למדינה כ-168 מיליון מניות



בהמשך לעסקת סוף השבוע לפיה מכרה המדינה כ-3.3% ממניותיה בבזק לגמול סהר תמורת כ-375 מיליון שקל, במחיר הנמוך בכ-5.89% ממחיר השוק, מודיעה היום בזק לבורסה שלצורך ביצוע העסקה תקצה החברה למדינה כ-168 מיליון מניות.



מאחר שיתרת ההון הרשום של בזק נאמדת בכ-23.342 מיליון מניות, מתכוונת בזק לפעול להגדלת הונה הרשום בכ-145 מיליון מניות נוספות. 168 מיליון המניות שיוקצו למדינה מהוות כ-6.5% מהון המניות המונפק והנפרע של בזק. בזק תפעל כעת לזימון אסיפה כללית מיוחדת של בעלי המניות כדי להגדיל את הונה הרשום.



בהודעת בזק לבורסה נאמר "למיטב ידיעת החברה, לאחר בדיקות שקיימה עם נציגי המדינה, אין בין הניצעת (המדינה - ע.ג) ובין מחזיקי מניות אחרים בחברה כל הסכמים, בכתב או בעל פה, בנוגע לרכישה או למכירה של ניירות ערך של החברה או בנוגע לזכויות ההצבעה בה".

עוד נקבע בהודעת החברה שהמדינה תודיע לבזק ביחס לכל מכירה, על מספר המניות שנמכרו בידיה ותמורתן. לאחר כל הודעה תקצה בזק למדינה מניות לא יאוחר מ-120 שעות ממועד מתן ההודעה על ידי המדינה, והמדינה תעביר כנגד כל הקצאה את תמורת המניות בניכוי מרווח של כאחוז.



המכירה האחרונה על פי ההסכם בין המדינה והחברה תסתיים ותדווח לבזק לא יאוחר מה-15 ביולי 2004, אלא אם יוסכם אחרת בין הצדדים.



בזק מדווחת עוד כי ההתקשרות שלה עם המדינה בהסכם המסגרת מהווה עסקה חריגה של חברה ציבורית שבשליטת הממשלה, שניתנה לגביה החלטה של ועדת שרים לענייני הפרטה כי לשם הפרטת החברה ומכירת גרעין השליטה יש צורך שהמדינה והחברה יתקשרו בעסקה בקשר לגיוס ההון לבזק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully