וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה כנגד איברהים בולוס על סך 2.55 מיליון שקל

אמיר הלמר

29.7.2003 / 16:37

התובעת היא חברה אנגלית שהיתה אמורה להפעיל את ספינת השעשועים של בולוס תיירות; מבקשת לחייב את בולוס לשלם פס"ד שניתן נגד בולוס-גד מכוח ערבות אישית שנתן



חברת Globe Master Management העוסקת בניהול ספינות נופש ואספקת כוח אדם לספינות, הגישה אתמול לביהמ"ש המחוזי בתל אביב תביעה על סך 2.5 מיליון שקל כנגד איברהים בולוס הבעלים והיו"ר של חברת בולוס גד המצויה כיום בהקפאת הליכים.



התביעה הינה להטיל על בולוס באופן אישי את התשלום בסך 662 אלף דולר ו-22.5 אלף שטרלינג שנפסקו לחברה במסגרת הליכים שניהלה כנגד חברת בולוס גד בביהמ"ש באנגליה ואשר אושרו לאחרונה ע"י ביהמ"ש המחוזי בישראל.



המדובר בפסק דין שניתן באנגליה כנגד בולוס גד שהיתה ערבה להתחייבויותיה של חברת בולוס תיירות ונופש לחברה האנגלית בקשר עם ההסכם שנחתם בין השתיים לפיו תספק החברה האנגלית שירותים וצוות לספינת הטיולים של בולוס תיירות - serenade.



אותו הסכם בוטל על ידי בולוס תיירות בנובמבר 2000 בטענה כי לא ניתן להפעיל את הספינה לאור המצב הבטחוני הקשה השורר בישראל. בעקבות זאת הגישה החברה האנגלית תביעה כנגד בולוס גד בבית המשפט באנגליה. תביעתה התקבלה וערעור שהגישה בולוס גד נדחה. כמו כן כאמור נקבע לבקשת החברה האנגלית כי ניתן לאכוף את פסק הדין בישראל.



בתביעה שהוגשה אתמול נטען כי בעת שהוגשה הבקשה לאכוף את פסק החוץ הוגשה אף בקשה להטיל עיקולים על נכסי בולוס גד וביהמ"ש נעתר בזמנו לבקשה אלא שבמהלך הדיונים הגיעו הצדדים להסכמה כי העיקולים יוסרו תמורת ערבות אישית של איברהים בולוס לפרעון פסק הדין.



התובעת טוענת כי כל פניותיה לבולוס לפרוע את החוב לו הוא ערב נענו בסירוב ולכן הוגשה התביעה. טרם הוגש כתב הגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully