וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית הפרסום אומניקום דיווחה על שיפור קל ברווח הנקי ברבעון השני לכ-191 מיליון דולר - בהתאם לתחזיות

סוכנויות הידיעות

29.7.2003 / 19:15

הכנסות החברה, המפעילה את סוכנות הפרסום BBDO, צמחו ב-12% ל-2.15 מיליארד דולר הודות לרכישות חדשות ותנודות מט"ח



ענקית הפרסום אומניקום (סימול OMC) דיווחה היום על שיפור קל ברווח הנקי ברבעון השני הודות לחולשת הדולר והכנסות מרכישות שביצעה לאחרונה.



החברה דיווחה על רווח נקי של 190.7 מיליון דולר ברבעון השני, לעומת 187.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. במונחי רווח למניה רשמה החברה רווח של 1.02 דולר למניה - בהתאם לתחזיות האנליסטים. ברבעון השני של 2002 רשמה החברה רווח של 1 דולר למניה.



הכנסות אומניקום בתקופה המדווחת הסתכמו ב-2.15 מיליארד דולר, גידול של 12.2% לעומת התקופה המקבילה. רכישות חדשות שביצעה החברה ברבעון תרמו 3% לגידול בהכנסות, בעוד תנודות בשערי מט"ח תרמו 6.6% לשורת ההכנסות.



מנכ"ל אומניקום, ג'ון וורן, אמר בשיחת ועידה עם המשקיעים כי למרות החששות מפני פגיעה בתוצאות הרבעוניות של החברה עקב המלחמה בעיראק וההאטה בכלכלה האירופית, "הפגיעה היתה הרבה פחות משמעותית משחששנו".



וורן ציין כי נראה שההאטה בכלכלת אירופה, שהחלה בתחילת 2001, הולכת ומתפוגגת. עוד הוסיף כי הנפילה המתמשכת בהוצאות של חברות על יחסי ציבור "ככל הנראה מתייצבת".



הקיצוצים שביצעה החברה בכוח העבודה שלה נמשכו במהלך הרבעון השני, אך לטענתה מרביתם כבר בוצעו.



אומניקום מפעילה שלוש סוכנויות פרסום גלובליות: BBDO וורלדווייד, DDB וורלדווייד ו-TBWA וורלדוויי. BBDO מחזיקה במניות של משרדי הפרסום הישראליים גיתם ושלומי דרורי ארועטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully