וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוז קורפ קרובה למכירת קבוצת הבייסבול לוס אנג'לס דודג'רס תמורת כ-400-450 מיליון ד'

רן דוידוב

29.7.2003 / 21:15

הגורמים ממתינים כעת לאישור ליגת ה-NFL לעסקה היות והרוכש, מלקולם גלייזר, מחזיק כבר בקבוצת הפוטבול טמפה ביי ביוקנירז



תאגיד המדיה ניוז קורפ סיכם על עסקה למכירת קבוצת הבייסבול לוס אנג'לס דודג'רס לטייקון הפוטבול מלקולם גלייזר, אך שני הצדדים ממתינים לאישורה של העסקה בידי ה-NFL - ליגת הפוטבול האמריקאית, מסר מקור יודע דבר לסוכנות "רויטרס".



חוקי ה-NFL מגבילים את בעלי קבוצות הפוטבול בנוגע לאחזקת קבוצות במקצועות ספורט אחרים. גלייזר ומשפחתו הם בעלי קבוצת טמפה ביי ביוקנירז, שזכתה באליפות הסופרבול האחרונה.



אתר האינטרנט CBS SportsLine.com דיווח כי ניוז קורפ, המחזיקה במרבית מניות הדודג'רס, וגלייזר סיכמו על מחיר בטווח של 400-450 מיליון דולר. סכום זה כולל את הקבוצה, איצטדיונה ואתר מחנה האימונים של הקבוצה בורו ביץ' שבמדינת פלורידה.



ניוז קורפ רכשה את קבוצת הדודג'רס מידיה של משפחת אומלי במארס 1997 תמורת 311 מיליון דולר. בשנת 2000 מסרה את הקבוצה לניהולו של איש תעשיית הקולנוע לשעבר בוב דיילי ומכרה לו אחוז קטן מהבעלות בה.



החלטת ניוז קורפ למכור את הדודג'רס משתלבת במגמה הכללית הקיימת בקרב תאגידי המדיה הגדולים. בחודש מאי מכרה וולט דיסני את קבוצת הבייסבול אנהיים אנג'לס לאיל הפרסום ארטורו מורנו תמורת 180 מיליון דולר. גם AOL-טיים וורנר קרובה, ע"פ הדיווחים למכירת קבוצת הנ.ב.א אטלנטה הוקס וקבוצת ההוקי קרח אטלנטה תרשרס לסוחר המכוניות הטקסני דיויד מקדיויד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully