וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CIBC ממליץ על סרגון כהשקעת "ערך" אטרקטיווית; "ההנהלה ממשיכה לעמוד בכל היעדים עליהם הצהירה"

שירלי יום-טוב

29.7.2003 / 22:44

חזרו על המלצת "תשואת שוק"; "ההסכמים עליהם חתמה החברה משפרים את צבר ההזמנות לרבעונים הקרובים ומעניקים צפיות נאה ל-4-5 חודשים קדימה"; המניה מוסיפה כ-6%



חברת טכנולוגיות האלחוט סרגון הציגה בשבוע שעבר תוצאות חיוביות לרבעון השני, שהצביעו על המשך מגמת השיפור בעסקיה של החברה תוך צמצום ההפסדים הנקיים זה הרבעון השמיני ברציפות. בבית ההשקעות CIBC ישראל ציינו בתגובה לדו"חות כי "יכולתה של סרגון לסגור הסכמי מסגרת בעשרות מיליוני דולרים עם ספקיות תקשורת מובילות, 20 במספר, מעידה כי קיים שוק עתידי וכי לסרגון תפקיד מהותי בו". האנליסטים איתי כהן ואביבית מנה חזרו על המלצת "תשואת שוק" למניית סרגון בציינם כי הם מאמינים שסרגון הינה השקעת "ערך" אטרקטיווית.



ב-CIBC סבורים שדו"חות סרגון הצביעו על המשך ההתאוששות במכירות, ברווח הגולמי ובצבר ההזמנות, על אף החולשה בשוק תשתיות התקשורת בעולם. סך הלקוחות של סרגון הסתכם במהלך הרבעון השני ב-45, שליש מתוכם לקוחות חדשים שתרמו כמחצית מהמכירות. בסך הכל גייסה החברה במהלך הרבעון בין 4-5 לקוחות חדשים לתחום הסלולר והמטרו, כמו ברבעון הקודם והרבה מעבר ליעד של לקוח או שניים ברבעון, הם אומרים.







"הנהלת סרגון ממשיכה לעמוד בכל היעדים עליהם הצהירה כאשר פנתה לשווקים חדשים בתחילת 2002". עד היום חתמה סרגון על 18-19 הסכמים המיועדים לתשתיות הסלולר ולספקיות שירות נוספות. הסכמים ששוויים נאמד בעשרות מיליוני דולרים ומתפרשים על פני כמה שנים. בבית ההשקעות סבורים שהסכמים אלו משפרים במידה רבה את צבר ההזמנות לרבעונים הקרובים ומעניקים לחברה צפיות נאה ל-4-5 חודשים קדימה.



בבית ההשקעות מותירים את תחזית ההכנסות של החברה ל-2003 על 47.5 מיליון דולר המשקפת צמיחה של 40%. זאת, על רווח נקי של 7 סנט למניה, כ-1.6 מיליון דולר. "אנו מעודדים מפעולות הנהלת החברה ביצירת שווקים חדשים, פיתוח מוצרים וזכייה בחוזים נוספים תוך קיצוץ חד בהוצאות החברה והתאמתן לרמת המכירות הנוכחית. פעולות אלה יסייעו לחברה ב-2 מישורים. התמודדות מול חברות מתחרות והגעה מהירה יותר לרווחיות.



ב-CIBC מאמינים שלמרות הירידה בתקציבי התשתיות בכלל ובתקציבים לתחום האלחוט הנייח בפרט, השוק של תשתיות תקשורת באמצעות RF ישרוד, גם לאחר הטראומה הקשה שעברה עליו בשנתיים האחרונות. מניית סרגון מוסיפה 6.2% למחיר של 3.5 דולרים במחזור גבוה. מחיר זה משקף לחברה שווי שוק של כ-80 מיליון דולר.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully