וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ענק ללומניס: 33.3 מיליון דולר ברבעון השני לעומת 2.8 מיליון דולר ברבעון המקביל

גולן פרידנפלד

30.7.2003 / 8:12

ההפסד למניה הסתכם ב-89 סנט לעומת 8 סנט למניה ברבעון המקביל; מחזור המכירות של החברה צנח ב-24.2% והסתכם ב-68.1 מיליון דולר לעומת 89.1 מיליון דולר ברבעון המקביל



מאת גולן פרידנפלד וניצן כהן



חברת המכשור הרפואי לומניס ממשיכה לייצר הפסדים גם ברבעון השני תחת שרביטו של המנכ"ל החדש, אבנר רז. החברה מדווחת היום על הפסד נקי של 33.3 מיליון דולר לעומת הפסד של 2.8 מיליון דולר ברבעון המקביל, או הפסד של 89 סנט למניה לעומת הפסד של 8 סנט למניה בלבד ברבעון המקביל.



מחזור המכירות של החברה ברבעון השני הסתכם בכ-68.1 מיליון דולר, לעומת 89.1 מיליון דולר ברבעון המקביל - צניחה של 24.2%.



בעוד הירידה בהיקף ההכנסות היתה גבוהה, לא הצליחה החברה ברבעון השני של השנה לצמצם את ההוצאות בשיעור דומה, נתון שהביא אותה להפסדים תפעוליים של 24.3 מיליון דולר לעומת הפסדים תפעוליים של 190 אלף דולר בלבד ברבעון המקביל אשתקד. ירידה משמעותית נוספת רשמה החברה בסעיף ההכנסות האחרות, שהסתכם ברבעון החולף ב-25 אלף דולר, לעומת 1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל.



הוצאות המימון של לומניס ירדו בשיעור קל של 1.8%, והסתכמו ב-3.59 מיליון דולר לעומת 3.65 מיליון דולר ברבעון המקביל.



אבנר רז, מנכ"ל ונשיא החברה, אמר עם פרסום הדו"חות הכספיים כי רבים מלקוחותיה ועובדיה של לומניס מבינים את האתגרים וההזדמנויות שעומדים בפני החברה, שבאופן ברור סבלה מרבעון חלש. להערכתם, צמצום העלויות התפעוליות יקבל מקום גבוה בסדר העדיפויות של החברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully