וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקנומטיקס רכשה חברה אמריקאית תמורת 10.3 מיליון דולר; שווי השוק שלה עומד על 1.1 מיליון דולר בלבד

שירלי יום-טוב

30.7.2003 / 13:59

הכנסות החברה נותרו ללא שינוי כמעט מהרבעון הקודם והמקביל - 20.2 מיליון דולר; דיווחה על רווח נקי של 200 אלף דולר; עסקת הרכישה תתבצע במניות טקנומטיקס



חברת טקנומטיקס , המפתחת תוכנות לבקרת תהליכי ייצור באמצעות מחשב, דיווחה היום על תוצאות הרבעון השני והודיעה על רכישת חברת USDATA האמריקאית תמורת סכום של 10.3 מיליון דולר במניות טקנומטיקס. USDATA הפועלת בטקסס נסחרת ברשימת הבולטין בורד בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-1.1 מיליון דולר בלבד והיא עוסקת בתחומים דומים לאלו בהם פועלת טקנומטיקס.



השורה העליונה בדו"חות טקנומטיקס מצביעה כבר מספר רבעונים על קיפאון. הכנסות החברה ברבעון השני היו 20.2 מיליון דולר, זהות לאלו של הרבעון המקביל ודומות לאלו של הרבעון הקודם - 20.6 מיליון דולר.



החברה דיווחה על הפסד תפעולי של 200 אלף דולר בהשוואה לרווח תפעולי של 200 אלף דולר ברבעון המקביל והפסד של 1.6 מיליון דולר ברבעון הקודם. בחודשים האחרונים פיטרה טקנומטיקס 30 עובדים, כ-5% מכוח העבודה בחברה, וסגרה 2 מסניפיה בארה"ב ובאירופה.



החברה הצליחה לדווח על רווח נקי של 200 אלף דולר או 2 סנט למניה ברבעון השני, בהשוואה להפסד נקי של 1.4 מיליון דולר ברבעון הקודם והפסד של 200 אלף דולר ברבעון מקביל.



- הרחבה תובא בהמשך -


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully