וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לביהמ"ש: עדי רופין וצ'ק פוינט לא הצליחו לסיים את הסכסוך על סופהוור

אמיר הלמר

30.7.2003 / 14:15

הצדדים לא הגיעו להסכמה על רכישת מניותיו של רופין בחברה; רופין ביקש מביהמ"ש להוציא צו שימנע מדירקטוריון סופהוור להתכנס ולפטר אותו מהחברה



למרות הניסיונות לגבש פשרה שתסיים את הסכסוך בין עדי רופין, ממייסדי חברת סופהוור, לצ'ק פוינט, המשקיעה הגדולה בחברה - הצדדים ייאלצו לשוב לביהמ"ש ככל הנראה בידיים ריקות, לאחר שביומיים האחרונים נפסקו כל המגעים בין הצדדים.



כזכור, הסכסוך החל לפני למעלה מחודש לאחר שרופין פנה לביהמ"ש המחוזי בתל אביב באמצעות עוה"ד רון ברקמן דוד זילברבוים ואסף שילה וביקש להוציא צו שימנע מדירקטוריון סופהוור להתכנס ולפטר אותו מהחברה. בבקשה טען רופין בין השאר כי צ'ק פוינט, שהינה המפיצה הבלעדית של מוצרי סופהוור, מפרה את ההסכמים עם החברה ועושה בה כבתוך שלה.



מנגד, טענה צ'ק פוינט בתגובה כי רופין מנסה ליצור לחץ על צ'ק פוינט לרכוש את מניותיו בסופהוור במחיר מופקע.



בדיון שנערך סוף חודש יוני השנה בפני השופט זפט הוחלט כי דירקטוריון סופהוור ימנה מעתה ארבעה חברים: עדי רופין ואיתי בוגנר, מייסדי החברה, אסף אברהם מחברת אמנת ואייל דשא, סמנכ"ל הכספים של צ'ק פוינט.



כמו כן, הוחלט כי רופין לא יעבוד בסופהוור עד להכרעה בדיון שיתקיים ב-3 באוגוסט וכי עד למועד הדיון ינסו הצדדים להגיע להסכמה בדבר רכישת מניותיו של רופין בחברה. כאמור, ניסיונות אלו לא צלחו ולפיכך הצדדים ישובו לביהמ"ש להמשך ההתדיינות בנוגע לפרשנות הנכונה של הוראות הסכמי המייסדים לגבי אפשרות מינוי דירקטורים בסופהוור וכן לגבי האפשרות של דירקטוריון החברה לפטר את רופין מתפקידיו בחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully