וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטליקס מכרה מערכות בהיקף של מיליוני דולרים ל-Hy-Vee האמריקאית

ניצן כהן

30.7.2003 / 15:02

Hy-Vee, המפעילה למעלה מ-200 חנויות בארה"ב, תחל בהתקנת המערכות באוגוסט הקרוב; למרות העסקה, מניות ריטליקס יורדות בת"א ב-0.3%


חברת Hy-Vee האמריקאית רכשה מריטליקס הישראלית מערכות מחשוב במיליונים בודדים של דולרים, כך עולה מנתוני החברה. החברה האמריקאית תחל בהתקנת המערכות בחודש הבא. המערכות שרכשה Hy-Vee משמשות לניהול עמדות מכירה ומבוססות על טכנולוגיית חלונות של מיקרוסופט.

Hy-Vee מפעילה ברחבי ארה"ב למעלה מ-200 חנויות, שעיקרן חנויות מזון, פארם ותחנות דלק ונחשבת לרשת החנויות ה-15 בגודלה בארה"ב. החברה מספקת תעסוקה ל-46 אלף עובדים ומחזור המכירות השנתי שלה מסתכם ב-4 מיליארד דולר.

ריטליקס הישראלית עוסקת בפיתוח פתרונות מחשוב כוללים לתעשיית המזון. החברה תפרסם את הדו"חות הכספיים שלה לרבעון השני של השנה ב-5 באוגוסט. ההערכות של האנליסטים הן כי החברה תציג רווח של 9 סנטים למניה והכנסות של 21 מיליון דולר, בדומה לרבעון הראשון של 2003, שבו הציגה רווח של 9 סנטים למניה עם מכירות של 20.6 מיליון דולר.

לאחרונה הודיעה החברה על חוזה נוסף עליו חתמה, לפיו תתקין מערכות מתוצרתה ב-171 חנויות Seven Eleven שחברת אלון יו.אס.איי מנהלת כזכיינית, וכן ב-1,500 תחנות דלק שאלון יו.אס.איי מפעילה תחת מותג Fina.

בנוסף הודיעה ריטליקס במחצית אפריל 2003 על זכייתה במכרז של רשת סיינבורי הבריטית להתקנת תוכנת RetalixStoreLine POS ב-485 החנויות של סיינבורי וב-230 תחנות הדלק שהיא מפעילה בבריטניה. ריטליקס צפויה לזקוף הכנסות של 2-4 מיליון דולר בשנה למשך 7-10 שנות הפרויקט.

רשת סיינבורי נחשבת לחברה מהשורה הראשונה של הקמעונאיות, כלומר בעלת מחזור מכירות של 3 מיליארד דולר לשנה. נוסף להתקנות באירופה עשויה ריטליקס ליהנות גם מפרישתה הבינלאומית של סיינבורי. הרשת הבריטית מחזיקה גם ב-Shaws, שהיא רשת הקמעונות השנייה בגודלה בצפון מזרח ארה"ב. מחזורה של הרשת, שמפעילה 185 חנויות בצפון-מזרח ארה"ב, מגיע ל-4 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully