וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה ראשון ל-TTI ברוסיה

גתית פנקס

30.7.2003 / 15:14

תספק לחברת Peterstar מערכת ניהול תקלות; השווי המוערך: כמיליון דולר; מנהל העסקים הראשי של TTI: "אנחנו מתמודדים על מכרזים נוספים במדינה"

חוזה חדש לחברת טי.טי.איי טלקום הישראלית: החברה, המתמחה באספקת מערכות תמיכת תפעול (OSS) ומערכות תמיכת עסקים (BSS) לספקי תקשורת, הודיעה היום כי חברת Peterstar מסנט פטרסבורג שברוסיה רכשה את מערכת ניהול התקלות שלה (Fault Management) למרכז הבקרה (NOC) שלה. יישום המערכת יתחיל ברבעון השלישי של 2003 והיקף הפרויקט מוערך בכמיליון דולר.

ההכנסות מהפרויקט יוכרו ברבעונים השלישי והרביעי. מאיר ליפשס, מנהל העסקים הראשי של TTI, אומר כי החברה החליטה להיכנס לשוק הרוסי לפני למעלה משנה, חתמה שם על הסכמים עם נציגים וכיום יש לה שם מנהל אזורי ואנשי מכירות. ההזמנה הנוכחית היא הראשונה מרוסיה.

"השוק הרוסי מאופיין בביקושים גדולים למערכות קטנות יחסית. הם לא רוצים להוציא הרבה כסף. בתור ישראלים, יש לנו יתרונות, בין היתר בזכות העובדה שיש לנו די הרבה דוברי רוסית". לדבריו, TTI מתמודדת בשוק הרוסי על מספר מכרזים, כולם בסדר גודל בינוני, ונראה שהם בהיקף של כמיליון דולר או מעט יותר כל אחד, אם כי ליפשס מסרב לספק מספרים.

המערכת של TTI מאפשרת ראות בזמן אמת על הרשת מרובת הציוד והטכנולוגיות והיא תשמש כפלטפורמת הניהול המרכזית במרכז בקרת הרשת של החברה הרוסית ותסנן את מספר האזעקות ברשת.

בעלי המניות בחברה הם MITI האמריקאית עם 71% מהחברה ו-OAO Telecominvest עם יתרת המניות. כיום יש לחברה, שהשקיעה כ-150 מילין דולר בפיתוח מאז 1992, רשת סיבים אופטיים באורך של 1,500 ק"מ, אליה מחוברים 100 אלף טלפונים - נתח שוק שהיא מעריכה ב-70% מהלקוחות העסקיים.

שווי השוק של TTI הוא 52 מיליון דולר בבורסת הנאסד"ק. ב-12 לאוגוסט תפרסם TTI את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון השני של השנה. ברבעון הראשון של 2003 דיווחה החברה על הכנסות של 11.3 מיליון דולר (75.4% מהן נבעו ממוצרים והיתר משירותים), על הפסד תפעולי של 6.6 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully