וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת בת של גילת זכתה בחוזה בן 5 שנים עם Rent-Way האמריקאית

כתב וואלה! עסקים

30.7.2003 / 15:51

Rent-Way היא אחת הרשתות הגדולות ביותר להפעלת חנויות בארה"ב העוסקת במוצרי בידור, ריהוט, מחשוב, ומכשירי חשמל; ההסכם ייושם מ-1 בספטמבר


גילת רשתות לווינים בע"מ, הודיעה כי חברת הבת האמריקאית שלה Spacenet זכתה בחוזה בן חמש שנים עם Rent-Way לאספקת פתרון תקשורתי לוויני דו צדדי וגמיש המאפשר תקשורת IP עם 750 חנויות החברה. ההסכם ייושם מ-1 בספטמבר.

Rent-Way היא אחת הרשתות הגדולות ביותר להפעלת חנויות בארה"ב העוסקת במוצרי בידור, ריהוט, מחשוב, ומכשירי חשמל ב-753 חנויות ב-33 מדינות.

הרשת של Rent-Way מתוכננת לתמוך במערכת שירותים מגוונת כולל ניהול מלאי בנקודות מכירה, אינטראנט ואינטרנט. רשת Spacent מתוכננת עם מלוא הגמישות לתמוך בכל אפליקציה אפשרית בעתיד כמו תכניות נאמנות לקוחות. הרשת אף תגביר את רמת התקשורת בין המשרד הראשי ויחידות השטח.

"בדקנו ביסודיות פתרונות תקשורת לוינית דו צדדית ו-Spacenet היא ללא ספק המנצחת", אומר מנהל השרות הטכנולוגי מתיו דווסון , "במסגרת הבחינה גילינו שהטכנולוגיה והשירות של VSAT הם האיכותיים ביותר והמתאימים ביותר לדרישותינו. התרשמנו מאוד משירות הלקוחות התמיכה וההיענות של Spacenet ומצאנו כי החסכון במערכת ה-Connexstar קוסם לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully