וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן משוכלל וזול

כתב וואלה! עסקים

30.7.2003 / 15:58

מוטורולה טלפונים סלולריים משיקה את ה-C330 ברשת אורנג'; המכשיר תומך ב-WAP; אפשרות להורדת רינגטונים פוליפוניים שומרי מסך וטפטים


מוטורולה טלפונים סלולריים משיקה מכשיר סלולרי חדש מדגם C330 ברשת אורנג'. מדובר במכשיר GPRS המאפשר גישה לאינטרנט (תומך WAP), למכשיר יכולות הורדה מובנות של רינגטונים פוליפוניים, שומרי מסך וטפטים בנוסף ניתן להוריד חבילות תוכן משולשות הכוללות: רינגטון, שומר מסך ותמונת רקע "טפט" המשויכות לאותו נושא. המכשיר מגיע עם מספר משחקים ואפשרות לשנות את צורתו החיצונית באופן מלא על ידי החלפת פאנלים.

המכשיר תומך בארבע שפות: עברית, אנגלית, רוסית וערבית גם במשלוח וקבלת SMS. למכשיר מגוון רינגטונים באיכות קול 16 poly, שומרי מסך ותמונות רקע מובנות. ה- C330 משמש כ- MotoMixer , תכונה המאפשרת ביצוע "רמיקס" של רינגטונים מקבצים דיגיטליים והתאמתם כצלצולים ייחודיים.

תכונות נוספות: מנהל מידע אישי (PIM) הכולל יומן פגישות עם תזכורות, מחשבון, ממיר מטבעות, שעון, מגוון משחקים, חיוג קולי ל 25 שמות ,SMS צ'אט והתאמת רינגטון ואייקון לזיהוי מתקשר. האנטנה של המכשיר מובנית. המכשיר שוקל 75 גרם בלבד עם סוללה ומחירו כ-600 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully