וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיאנס תספק פתרונות IT לחברת הביטוח OneBeacon; החוזה מוערך בכ-5 מיליון דולר

גתית פנקס

30.7.2003 / 16:58

החוזה הנוכחי הינו למחלקת הביטוחים הפרטיים של החברה; לפני שנה סיפקה ספיאנס ל-OneBeacon את פתרון ה-eMerge בעסקה ששוויה זהה



חברת ספיאנס הישראלית, המתמחה בפתרונות IT, הודיעה היום כי חתמה על חוזה נוסף עם קבוצת הביטוח האמריקאית OneBeacon שייצר לה הכנסות של מיליוני דולרים. ההערכות הן כי ההיקף המדויק הוא כ-5 מיליון דולר.



ספיאנס תספק ל-OneBeacon את פתרון הניהול שלה, Inshight, עבור מחלקת הביטוחים הפרטיים של החברה. יצוין כי לפני שנה בדיוק ספיאנס יישמה את פתרון ה-eMerge שלה אצל קבוצת הביטוח במחלקת ביטוחי רכוש ותאונות וכן במחלקות אחרות. גם החוזה הקודם היה בשווי מוערך של 5 מיליון דולר, והחברה אמרה אז כי מדובר בעסקת ה-eMerge הגדולה ביותר בתולדותיה.



הפתרון של ספיאנס יספק תמיכה למשרדיה של OneBeacon ב-7 מדינות בצפון אמריקה ויאפשר ל-OneBeacon להפחית את עלויותיה התפעוליות ושיפור תהליכי הטרנזאקציות בחברה תוך כדי איחוד בין מערכות IT שהיום הן מופרדות. מנהל מערכות המידע של OneBeacon, מייק נתן, אמר בהודעה כי קיים היום החזר מצויין על ההשקעה הראשונה שביצעה ברכישת פתרונות ספיאנס.



OneBeacon האמריקאית הוקמה לפני 170 שנה, והיא מציעה כיום מגוון רחב של מוצרים ושירותים הקשורים לביטוחים פרטיים ועסקיים, שנמכרים באמצעות סוכנים בלתי תלויים המתמחים ברכוש ותאונות. OneBeacon היא חברה בת (100%) של White Mountains Insurance Group הנסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי של 3 מיליארד דולר.



הכנסות ספיאנס ברבעון הראשון היו 12.1 מיליון דולר, ההפסד התפעולי היה 2.2 מיליון דולר וההפסד הנקי 2 מיליון דולר. החברה תפרסם תוצאותיה הכספיות ב-5 באוגוסט לסיכום הרבעון השני.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully