וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד ברק: הממשלה הנוכחית מתמקדת בטקטיקה אך אין לה כל אסטרטגיה מדינית

גולן פרידנפלד

30.7.2003 / 18:59

ברק עקץ את חברי מפלגת העבודה: "אני תוהה כיצד לא שומעים את האופוזיציה בכל מה שקשור לעיכוב בניית גדר ההפרדה שכן המחיר הוא אובדן חיים והפסד של 10 מיליארד שקל"



"הממשלה הנוכחית מתמקדת בטקטיקה אך אין לה כל אסטרטגיה מדינית", כך אמר אהוד ברק היום בכנס "גלובס". "לא יכול להיות שינוי כלכלי במשק הישראלי ללא השלמת תהליך בניית גדר ההפרדה והחזרת הביטחון האישי לאזרחים".



"ללא ביטחון אישי אין גם ביטחון כלכלי", ציין ברק. העלות של העיכוב בבניית הגדר להערכתו של ברק נאמדת בחיי אדם ובמחיר כלכלי של 10 מיליארד שקל ולכן כדאי, גם מההיבט האסטרטגי המדיני וגם מההיבט האסטרטגי הכלכלי לסיים את בנייתה כמה שיותר מהר. ברק אף עקץ את חברי מפלגתו וציין: "אני תוהה כיצד לא שומעים את קולה של האופוזיציה בכל מה שקשור לעיכוב בניית הגדר".



ברק התייחס בנאומו לגבי כלכלת ארה"ב וצין כי להערכתו כלכלה זו עשויה להישאר במיתון כבד גם בשנת 2004. "להערכתי, נראה בשנת 2004 תזוזה מנכסים אמריקאים לנכסים אחרים והדולר ימשיך להיחלש. יש לי התחושה כי ההכרזות האמריקאיות על מדיניות דולר חזק חסרות כל בסיס וכי במהלך השנה הקרובה הדולר האמריקאי ייחלש מול המטבעות האחרים בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully